Analize din toate categoriile, pagina 99
![Cum se vede lumea din poziția de lider de piață](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/02/analiza-ret-01-400x250.jpg)
Cum se vede lumea din poziția de lider de piață
24 februarie 2015
4 minute
Putere mare de negociere, capacitatea de a influența media de preț și tendințele în categorie, realizarea de...
![Segmentul capsulelor a dinamizat piața cafelei](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/02/cafea-400x250.jpg)
Segmentul capsulelor a dinamizat piața cafelei
20 februarie 2015
7 minute
Chiar dacă extinderea retailului modern și implicit dezvoltarea mărcilor private ale rețelelor nu le-au erodat...
![Vracurile au redus piaţa de legume congelate ambalate](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/02/produse_congelate-400x250.jpg)
Vracurile au redus piaţa de legume congelate ambalate
18 februarie 2015
2 minute
Vânzările de produse congelate ambalate au scăzut anul trecut, principalul motiv fiind creşterea segmentului de...
![Produsele sănătoase, o sursă de creștere pentru producători](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/02/healty_food-400x250.jpg)
Produsele sănătoase, o sursă de creștere pentru producători
13 februarie 2015
5 minute
Criza obezității și dorința consumatorilor de a deveni mai sănătoși ar putea fi factori de creștere pentru...
Progresiv recomandă:
![Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/bogdan_ion_ey_romania_002-400x250.jpg)
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
![Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/kaufland_colectare_a_capsulelor_nescafe_dolce_gusto_3_002-400x250.jpg)
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
![În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/emag_6-400x250.jpg)
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
![Când devine profitabilă achiziția unui RVM](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/envipco_rvm-400x250.jpg)
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
![Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/ambalaje_shutterstock_2383732921-400x250.jpg)
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
![Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sgr_bon_garantie_0-400x250.jpg)
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
![Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cacao_shutterstock_2107738592-400x250.jpg)
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
![Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cristian_matei_002-400x250.jpg)
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
![Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/coca-cola_16-400x250.jpg)
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
![Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/roxana_manolescu_ceo_caroli_foods_group_002-400x250.jpg)
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
![Shopping Basket 2014: Cresc diferențele de preț între hypermarketuri și supermarketuri](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/com-in-st-01_2-400x250.jpg)
Shopping Basket 2014: Cresc diferențele de preț între hypermarketuri și supermarketuri
20 ianuarie 2015
2 minute
Diferența între prețurile medii ale bunurilor de larg consum din rețelele internaționale de supermarketuri și...
![Tranzacţiile anului 2014 pe piaţa de retail din Bulgaria](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/delhaize_bulgaria-400x250.jpg)
Tranzacţiile anului 2014 pe piaţa de retail din Bulgaria
20 ianuarie 2015
3 minute
Unul dintre evenimentele care au avut impact asupra pieţei de FMCG din Bulgaria anul trecut a fost ieşirea din...
![Ce trebuie să ştiţi despre legislaţia europeană privind etichetarea](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/lex_6-400x250.jpg)
Ce trebuie să ştiţi despre legislaţia europeană privind etichetarea
20 ianuarie 2015
4 minute
Finalul lui 2014 marchează intrarea în vigoare a Regulamentului UE nr. 1169/2011 prin care se modifică dispoziţiile...
![Retailul independent a pierdut 4.500 de magazine](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/analiza-tt-400x250.jpg)
Retailul independent a pierdut 4.500 de magazine
16 ianuarie 2015
5 minute
Magazinele independente au continuat să piardă teren în 2014, numărul lor reducându-se cu aproape 4.500 de...
Produse noi:
![Vizual Tuborg ICE 002](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Vizual-Tuborg-ICE-002-400x250.jpg)
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
![Borotalco Pure relansare Progresiv](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Vizual-Borotalco-Pure-Progresiv-June-2024-400x250.jpg)
BOROTALCO relansează gama Pure
![Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sheba_3_002-400x250.jpg)
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
![Henkel relansează detergentul Perwoll Renew](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/perwol-1200x628-400x250.jpg)
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
![Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/domestos_power_foam_002-400x250.jpg)
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
![Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/vizual_packshots_chilly-400x250.png)
Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă
![Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/waterdrop-400x250.jpg)
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
![Campanie de imagine pentru Aquavia](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/aquavia-400x250.jpg)
Campanie de imagine pentru Aquavia
![Tchibo relansează Eduscho](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-tchibo_0-400x250.jpg)
Tchibo relansează Eduscho
![O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-fuchs_0-400x250.jpg)
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
![Cum trebuie să răspundă companiile schimbărilor din consum](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/consumator_fructe-400x250.jpg)
Cum trebuie să răspundă companiile schimbărilor din consum
14 ianuarie 2015
3 minute
Preferinţele în schimbare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza...
![Retailul local joacă de la egal la egal cu cel european](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/analiza-retail-400x250.jpg)
Retailul local joacă de la egal la egal cu cel european
14 ianuarie 2015
6 minute
Aproape 250 de magazine au deschis retailerii internaționali anul trecut și, deși numărul este cu circa 10% mai mic...