Analize din toate categoriile

Analiză Frames: Nicușor Dan va avea cel mai greu mandat de președinte din istoria recentă
19 mai 2025
6 minute
Alegerea lui Nicușor Dan în funcția de președinte al României reprezintă un semnal pozitiv pentru economie într-o perioadă în care...

Înghețata, o categorie care prinde gustul extrasezonului
19 mai 2025
9 minute
Cu o valoare totală estimată de jucătorii din piață la 400 de milioane de euro și un volum de peste 70 de milioane de litri, categoria de...

Analiză Sierra Quadrant: Cod Galben de îngrijorare în economia românească
13 mai 2025
4 minute
Deprecierea cursului monedei naționale, creșterea dobânzilor și reducerea liniilor de finanțare, noul val de inflație generat de liberalizarea...

Cristian Popa, BNR: Productivitatea, principalul motor al creșterii economice
13 mai 2025
4 minute
Dimensiunea companiei este un factor determinant al productivității acesteia. Asta spun datele a peste 650.000 de firme active analizate. Datele...
Progresiv recomandă:

Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări

Când devine profitabilă achiziția unui RVM

Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje

Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR

Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024

Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români

Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze

Sustenabilitatea și raportul calitate-preț, factorii care dictează evoluția pieței de produse din hârtie
12 mai 2025
8 minute
Diversificarea ofertei, urmărirea unui raport calitate-preț corect și cererea crescută pentru produse sustenabile sunt factorii care au generat...

Studiu: Șase din zece companii consideră că instabilitatea costurilor cu energia are impact asupra competitivității lor
7 mai 2025
2 minute
Creșterea accentuată a cererii de energie din partea companiilor transformă piața energetică globală, determinând furnizorii de energie...

O categorie care face upgrade de la tradiționala franzelă la artizanal
5 mai 2025
7 minute
Piața de panificație din România traversează o perioadă de transformare accelerată, în care volumele scad, în timp ce exigențele...

Studiu: Românii păstrează tradițiile, dar își adaptează alegerile la realitatea economică
25 aprilie 2025
2 minute
Paștele a trecut, dar comportamentele de consum din această perioadă spun o poveste relevantă pentru întreaga industrie de retail. Românii...
Produse noi:

O nouă gamă pentru stilizarea părului sub brandul Taft

Bref lansează ediția limitată „Din generație în generație”

Tuborg aduce berea 1664 Blanc într-un nou ambalaj pe piața din România

Farmec relansează Aslavital în urma unei investiții de jumătate de milion de euro

Henkel relansează brandul Syoss sub semnătura „You. Intensified.”

Unilever lansează Dero Pro Express

Schwarzkopf lansează Gliss Full Hair Wonder, gamă nouă cu cafeină și peptide

Milka lansează Milka Choco Croissant

Olympus România aduce pe piață o nouă gamă de lactate bogate în proteine

Oreo intră în lumea Minecraft Filmul

Strategii eficiente pentru succes omnichannel: de la vizibilitate la execuție impecabilă
22 aprilie 2025
5 minute
Într-o lume digitalizată, e-commerce-ul a devenit nu doar o oportunitate, ci o necesitate pentru retaileri și producători. Deși România se...

EY România: Calitatea și prețul domină deciziile de achiziție pentru sărbătorile de Paște
17 aprilie 2025
2 minute
Într-un context marcat de inflație ridicată și instabilitate economică, preferințele consumatorilor români pentru cheltuielile legate de...