NewsletterEvenimentePublicitateContact
Retail
FMCG
Management
Digital & Tech
Green
Logistică & Supply
 
Home
Florentina Ciobanu
Florentina Ciobanu | Progresiv

Florentina Ciobanu

Senior Editor
florentina.ciobanu@trade.media

Absolventă a Facultății de Jurnalism din cadrul Universității din Pitești, cu o experiență profesională de peste 14 ani, nouă dintre ei în presa de agribusiness. Anterior, a fost Editor in Chief al revistei de specialitate Industria Carnii.ro și reporter al unor televiziuni locale din județul Giurgiu.

Retailul rămâne domeniul cu cele mai multe poziții deschise pentru candidații fără studii superioare. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Retailul, domeniul cu cele mai multe poziții deschise pentru candidații fără studii superioare
Management
Brandurile care investesc în imagine reduc costurile cu până la 20% și cresc vânzările. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Brandurile care investesc în imagine reduc costurile cu până la 20% și cresc vânzările
Digital & Tech
Trei din patru români preferă carnea de porc românească, dar nu știu să o recunoască în magazine. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Trei din patru români preferă carnea de porc românească, dar nu știu să o recunoască în magazine
FMCG
Vascar extinde portofoliul de ready meals și lansează ciorba la pungă. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Vascar extinde portofoliul de ready meals și lansează ciorba la pungă
FMCG
Cel mai avansat centru de procesare a comenzilor alimentare din lume, inaugurat la Viena. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Cel mai avansat centru de procesare a comenzilor alimentare din lume, inaugurat la Viena
Digital & Tech
Raben Logistics România se extinde cu un nou depozit în Bacău. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Raben Logistics România se extinde cu un nou depozit în Bacău
Logistică & Supply
JTI lansează Ploom AURA în România. Detalii pe revistaprogresiv.ro
JTI lansează Ploom AURA în România
FMCG
Nestlé România raportează o creștere organică de 4,6% în primele nouă luni din acest an. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Nestlé România raportează o creștere organică de 4,6% în primele nouă luni din acest an
FMCG
Alte articole de la același autor
Ediția curentă
Progresiv 307 site 1
Arhivă
Supliment
Supliment dulciuri oct 25 coperta
Arhivă
  • Retail
  • FMCG
  • Management
  • Digital & Tech
  • Green
  • Logistică & Supply
  • Newsletter
  • Reviste
  • Evenimente Progresiv
  • Echipa Progresiv
  • Publicitate
  • Politică de confidențialitate
  • Universul de Retail
  • Trends HRB
  • Frozen Food Europe
  • Potato Business
  • World Bakers
© trade media solutions
by maxym.ro