BOROTALCO relansează gama Pure

Descoperiți noua experiență Borotalco Pure: un plus de eficacitate într-un deodorant delicat, inovator, cu 0% săruri de aluminiu și 0% alcool! Borotalco Pure relansare Progresiv

Formula sa este îmbogățită cu Talc și Molecule care absorb transpirația, un amestec de pulberi de Zinc și Tapioca care sporesc efectul de uscare al talcului pentru o eficacitate anti-miros fără compromisuri.

Gamă disponibilă în format spray și roll-on, ambele cu trei variante de parfum:

  • Parfum de Mosc: o compoziție olfactivă vibrantă care se deschide cu note efervescente de citrice și se dezvoltă într-o inimă florală de iasomie și frezie, sublimată de o bază care combină accente pudrate și de mosc.
  • Parfum unic de Borotalco: original din 1904. Un buchet inconfundabil și atemporal, care combină prospețimea citricelor cu o inimă suavă de flori albe, pe o bază pudrată.                                                     
  • Parfumul Briză Marină: o compoziție olfactivă proaspătă, care combină notele ușoare ale acordului marin cu caracterul puternic al ienupărului. Un parfum inconfundabil prin atingerea învăluitoare, pe bază pudrată

Produsele au eficacitate timp de 48h și sunt testate dermatologic.

Relansarea va fi sustinută de o campanie integrată de comunicare ce include promovare TV, în mediul digital, social media (pe canalele proprii și prin intermediul Influencerilor), campanie de PR și activări în magazine.

Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
Sheba, brandul de hrană umedă pentru pisici din portfoliul Mars, anunță o nouă identitate de brand și un nou...
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
Detergentul Perwoll a fost relansat cu o formulă mai eficientă, prin care hainele sunt reînnoite după doar zece...
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
Unilever lansează noua gamă de produse Domestos Power Foam, cu o formulă de curățare inovatoare cu spumă...
Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă
Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă
Având ca target principal Millenials și Generatia Z, Chilly dorește să aducă o abordare deschisă și pozitivă...
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
Waterdrop lansează o nouă colecție de recipiente reutilizabile, waterdrop® Signature Green, un pas firesc pentru a...
Campanie de imagine pentru Aquavia
Campanie de imagine pentru Aquavia
Aquavia a lansat campania de imagine „Îmblânzește-ți gândurile acide”, dezvoltată împreună cu Tempo...