Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green

Waterdrop lansează o nouă colecție de recipiente reutilizabile, waterdrop® Signature Green, un pas firesc pentru a rămâne mereu în echilibru, protejând totodată și resursele planetei. Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green

Din punct de vedere al designului, nuanța specială de verde nu a fost aleasă doar din considerente estetice, ci pentru a completa conținutul autentic din fructe și extracte naturale de plante din portofoliul de produse destinate hidratării. Prin lansarea noilor sticle, îndemnul Waterdrop este acela de a oferi o nuanță mai verde acțiunilor noastre cotidiene, iar împreună cu aceștia să lanseze o declarație puternică planetei, angajânu-se în protejarea permanentă a resurselor.

„Prin lansarea Waterdrop® Signature Green, extindem un capitol foarte drag nouă, de adoptare a unor soluții pentru un stil de viață echilibrat prin acțiuni care protejează mediul înconjurător și care nu au repercusiuni asupra generațiilor viitoare. Este un prilej de reflecție, întrucât ne reamintim că resursele planetei sunt pe cale de epuizare dacă nu adoptăm obiceiuri care să încurajeze protejarea acestora”, a declarat Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei.

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.

Campanie de imagine pentru Aquavia
Campanie de imagine pentru Aquavia
Aquavia a lansat campania de imagine „Îmblânzește-ți gândurile acide”, dezvoltată împreună cu Tempo...
Tchibo relansează Eduscho
Tchibo relansează Eduscho
Tchibo revitalizează Eduscho, cu o nouă imagine îndrăzneață pentru o cafea cu gust excepțional la un preț...
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
Fuchs Condimente lansează în gama V6BBQ by Fuchs peleții din lemn aromatizați natural cu ierburi aromatice și...
Noutăți de la Meggle
Noutăți de la Meggle
Piața de produse vegane a crescut semnificativ în ultimii ani. Brandul Meggle a înteles această tendință și s-a...
 PepsiCo lansează campania „Ea este PepsiCo
PepsiCo lansează campania „Ea este PepsiCo"
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, lansează în România campania globală...
Napolact își extinde portofoliul de brânzeturi
Napolact își extinde portofoliul de brânzeturi
De curând, o nouă specialitate de brânză Napolact – Mozzarella, desăvârșește preparatele calde de pe mesele...