Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă

Având ca target principal Millenials și Generatia Z, Chilly dorește să aducă o abordare deschisă și pozitivă în ceea ce priveste modul în care femeile și tinerele se îngrijesc și vorbesc despre intimitatea lor. Pentru Chilly, prospețimea este mai mult decât o simplă senzație fizică: este un mod de viață. Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă

Chilly înțelege că fiecare femeie este unică, iar nevoile fiecăreia sunt diferite. Astfel, în cei peste 40 de ani de la apariție, Chilly a dezvoltat produse care reflectă această diversitate, venind în sprijinul femeilor cu o sortimentație care acoperă nevoi diferite, oferind beneficii multiple.

Fiecare gamă include câte un gel pentru curățarea zilnică a zonei intime și servețele ideale pentru utilizare în afara casei și atunci când se dorește o prospețime intensă pentru igiena intimă.

• Gama Chilly Fresh este îmbogățită cu mentol natural, răcoritor, folosit din cele mai vechi timpuri pentru proprietățile sale medicinale tradiționale. Mentolul natural respectă echilibrul fiziologic natural și oferă o senzație plăcută de prospețime pentru o perioadă îndelungată.

• Gama Chilly Protect este îmbogățită cu cimbru și salvie, agenți de igienizare cunoscuți pentru proprietățile lor antiseptice care contribuie la garantarea unei acțiuni de apărare eficiente. Ajută să te protejezi atunci când frecventezi locuri cu risc ridicat de contact bacterian, cum ar fi sălile de sport, piscinele sau plajele.

• Gama Chilly Delicate este îmbogățită cu Aloe și Hammamelis, agenți emolienți, care curăță delicat chiar și cele mai sensibile membrane mucoase, respectând echilibrul fiziologic natural.

Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
Waterdrop lansează o nouă colecție de recipiente reutilizabile, waterdrop® Signature Green, un pas firesc pentru a...
Campanie de imagine pentru Aquavia
Campanie de imagine pentru Aquavia
Aquavia a lansat campania de imagine „Îmblânzește-ți gândurile acide”, dezvoltată împreună cu Tempo...

Toate produsele Chilly sunt potrivite pentru utilizare zilnică, având formule special concepute pentru a respecta pH-ul natural al zone intime. Sunt îmbogățite cu moleculă anti-miros care neutralizează formarea mirosurilor neplăcute și reduce formarea acestora datorită acțiunii antibacteriene.

Toate gelurile pentru curățarea zonei intime sunt testate clinic, sub control ginecologic, pentru uz extern.

Chilly va beneficia de o campanie de comunicare integrată ce va include promovare pe TV, în mediul online, pe canalele proprii de social media, dar și prin intermediul Influencerilor și în magazine.

Tchibo relansează Eduscho
Tchibo relansează Eduscho
Tchibo revitalizează Eduscho, cu o nouă imagine îndrăzneață pentru o cafea cu gust excepțional la un preț...
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
Fuchs Condimente lansează în gama V6BBQ by Fuchs peleții din lemn aromatizați natural cu ierburi aromatice și...
Noutăți de la Meggle
Noutăți de la Meggle
Piața de produse vegane a crescut semnificativ în ultimii ani. Brandul Meggle a înteles această tendință și s-a...
 PepsiCo lansează campania „Ea este PepsiCo
PepsiCo lansează campania „Ea este PepsiCo"
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, lansează în România campania globală...