PepsiCo lansează campania „Ea este PepsiCo"
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, lansează în România campania globală "Ea este PepsiCo". Aceasta recunoaște și promovează contribuția femeilor care dețin roluri esențiale în domeniul lanțului de aprovizionare, evidențiind în același timp abilitățile lor inovatoare și încurajând mai multe femei să aspire la astfel de oportunități.
Campania va reface brandingul unor camioane de livrare ale PepsiCo, înlocuind brandurile companiei cu portretele femeilor remarcabile din campania „Ea este PepsiCo". Această prezentare vizuală înlocuiește simbolurile brandurilor cu portrete autentice ale angajatelor în propriile lor medii de lucru, reprezentând esența modului în care această inițiativă globală sărbătorește și promovează contribuțiile femeilor.
“La PepsiCo, credem în puterea și potențialul fiecărei femei. De aceea, lansăm campania <
La nivel local, este important să evidențiem faptul că PepsiCo East Balkans se remarcă prin echilibrul dintre genuri, având 43% femei și 57% bărbați la nivelul întregii populații angajate, iar în rândul liderilor din East Balkans, procentajul este de 53% femei și 47% bărbați. Această statistică subliniază angajamentul PepsiCo de a promova un mediu de lucru incluziv și echitabil, unde se pune accentul în primul rând pe talentele, abilitățile și valorile pe care fiecare membru al echipei le aduce în mod constant.
PepsiCo recunoaște importanța ca femeile să vadă oportunitățile disponibile. Campania "Ea este PepsiCo" demonstrează cum femeile își pot construi și dezvolta o carieră semnificativă în prima linie la PepsiCo, susținută de instrumente și de o cultură care să sprijine continuu dezvoltarea lor.
„A face ca mai multe femei să candideze pentru roluri cheie nu este benefic doar pentru angajați, pentru familiile lor și pentru comunitățile în care ne desfășurăm activitatea, ci este important și pentru afacerea noastră. PepsiCo dorește ca femeile să vadă clar oportunitățile de carieră care le sunt disponibile și să le ofere exemple de succes din partea femeilor care lucrează în frontline, și nu numai. Sperăm că persoanele care văd aceste camioane pe piețele din întreaga lume să fie inspirate și să candideze pentru un rol la PepsiCo", a declarat Becky Schmitt, Chief Human Resource Officer, PepsiCo.
„Ea este PepsiCo” ilustrează aspirația „Un loc în care să fii tu” (A Space to Be You) de a crea un spațiu colaborativ, echitabil și incluziv în care fiecare persoană, indiferent de cum arătăm, de unde venim sau pe cine iubim, are o voce. Această formulă se extinde la partenerii de afaceri ai PepsiCo și la comunitățile pe care le deservește și ajută la progresul companiei în direcția ambițiilor sale pep+, inclusiv atingerea parității de gen în funcțiile de conducere la nivel global, menținerea echității salariale și contribuția la ridicarea comunităților defavorizate din întreaga lume.