PepsiCo lansează campania „Ea este PepsiCo"

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, lansează în România campania globală "Ea este PepsiCo". Aceasta recunoaște și promovează contribuția femeilor care dețin roluri esențiale în domeniul lanțului de aprovizionare, evidențiind în același timp abilitățile lor inovatoare și încurajând mai multe femei să aspire la astfel de oportunități.  PepsiCo lansează campania „Ea este PepsiCo

Campania va reface brandingul unor camioane de livrare ale PepsiCo, înlocuind brandurile companiei cu portretele femeilor remarcabile din campania „Ea este PepsiCo". Această prezentare vizuală înlocuiește simbolurile brandurilor cu portrete autentice ale angajatelor în propriile lor medii de lucru, reprezentând esența modului în care această inițiativă globală sărbătorește și promovează contribuțiile femeilor.

“La PepsiCo, credem în puterea și potențialul fiecărei femei. De aceea, lansăm campania <>, o celebrare a contribuțiilor extraordinare ale femeilor din industria alimentară și a băuturilor. Vrem să evidențiem contribuția esențială pe care o aduc acestea la succesul nostru și să inspirăm generația viitoare de lideri. Ne dorim un viitor în care echitatea și incluziunea sunt fundamentale, un viitor în care fiecare femeie are oportunitatea de a-și construi o carieră de succes la PepsiCo”, a declarat Silvia Petre, HR Director PepsiCo East Balkans.

La nivel local, este important să evidențiem faptul că PepsiCo East Balkans se remarcă prin echilibrul dintre genuri, având 43% femei și 57% bărbați la nivelul întregii populații angajate, iar în rândul liderilor din East Balkans, procentajul este de 53% femei și 47% bărbați. Această statistică subliniază angajamentul PepsiCo de a promova un mediu de lucru incluziv și echitabil, unde se pune accentul în primul rând pe talentele, abilitățile și valorile pe care fiecare membru al echipei le aduce în mod constant.

PepsiCo recunoaște importanța ca femeile să vadă oportunitățile disponibile. Campania "Ea este PepsiCo" demonstrează cum femeile își pot construi și dezvolta o carieră semnificativă în prima linie la PepsiCo, susținută de instrumente și de o cultură care să sprijine continuu dezvoltarea lor.

„A face ca mai multe femei să candideze pentru roluri cheie nu este benefic doar pentru angajați, pentru familiile lor și pentru comunitățile în care ne desfășurăm activitatea, ci este important și pentru afacerea noastră. PepsiCo dorește ca femeile să vadă clar oportunitățile de carieră care le sunt disponibile și să le ofere exemple de succes din partea femeilor care lucrează în frontline, și nu numai. Sperăm că persoanele care văd aceste camioane pe piețele din întreaga lume să fie inspirate și să candideze pentru un rol la PepsiCo", a declarat Becky Schmitt, Chief Human Resource Officer, PepsiCo.

Napolact își extinde portofoliul de brânzeturi
Napolact își extinde portofoliul de brânzeturi
De curând, o nouă specialitate de brânză Napolact – Mozzarella, desăvârșește preparatele calde de pe mesele...
Noutăți în portofoliul Waterdrop
Noutăți în portofoliul Waterdrop
Waterdrop adaugă în portofoliul permanent cea mai apreciată aromă, sub numele de Microdrinks Blackberry. Acest...


„Ea este PepsiCo” ilustrează aspirația „Un loc în care să fii tu” (A Space to Be You) de a crea un spațiu colaborativ, echitabil și incluziv în care fiecare persoană, indiferent de cum arătăm, de unde venim sau pe cine iubim, are o voce. Această formulă se extinde la partenerii de afaceri ai PepsiCo și la comunitățile pe care le deservește și ajută la progresul companiei în direcția ambițiilor sale pep+, inclusiv atingerea parității de gen în funcțiile de conducere la nivel global, menținerea echității salariale și contribuția la ridicarea comunităților defavorizate din întreaga lume.

 

Jidvei, singurul brand românesc de vinuri în Top 100 de producători premium din întreaga lume
Jidvei, singurul brand românesc de vinuri în Top 100 de producători premium din întreaga lume
Jidvei este primul producător de vin din România inclus în elita celor mai prestigioși 100 producători de vinuri...
Kaufland lansează campania „România știe să gătească”
Kaufland lansează campania „România știe să gătească”
Kaufland România lansează campania „România știe să gătească”, un proiect la nivel național cu misiunea de...
Ediție limitată de iarnă Hell Ice Cool 2023
Ediție limitată de iarnă Hell Ice Cool 2023
La fiecare început de iarnă, Hell Energy lansează cele două arome Ice Cool, iar gusturile ediției 2023 sunt...
Colecție în ediție limitată de la Nespresso
Colecție în ediție limitată de la Nespresso
În acest an, cu ocazia sărbătorilor de iarnă, Nespresso lansează o ediție limitată de cafele și accesorii în...