Napolact își extinde portofoliul de brânzeturi

De curând, o nouă specialitate de brânză Napolact – Mozzarella, desăvârșește preparatele calde de pe mesele românilor. După lansarea cașcavalului în 2022, acum Napolact vine cu aceasta nouă specialitate, produsă la Baciu, în Centrul de Excelență a Brânzeturilor FrieslandCampina România, de la fabrica din Cluj. Napolact își extinde portofoliul de brânzeturi

“Ne bucurăm să anunțăm lansarea specialității de brânză Mozzarela, care răspunde gusturilor variate ale iubitorilor de lactate și contribuie la extinderea portofoliului nostru. Noua specialitate vine cu gustul lăptos și textura ideală pentru preparatele calde, adăugând un plus de savoare. Este în acelasi timp un produs hrănitor și simplu, din doar 4 ingrediente: lapte, culturi lactice, cheag și sare. O felie de mozzarella Napolact are aportul de energie și nutrienți echivalent cu un pahar cu lapte.” – spune Eliza Calciu Șerban, Director de Marketing FrieslandCampina România.

Mozzarella Napolact se regăsește în 4 forme de ambalare: format felii (100g) și blocuri de 300g și de 540g și vrac, și este disponibilă atât în supermarketuri, în magazinele tradiționale precum și la vitrinele asistate.
Odată cu această lansare, gama Napolact se extinde natural aducând acum pe mesele românilor peste 10 tipuri de brânzeturi, printre care menționăm cașcavalul Napolact, telemeaua și brânza de burduf.
 

Noutăți în portofoliul Waterdrop
Noutăți în portofoliul Waterdrop
Waterdrop adaugă în portofoliul permanent cea mai apreciată aromă, sub numele de Microdrinks Blackberry. Acest sortiment era anterior cunoscut...
Jidvei, singurul brand românesc de vinuri în Top 100 de producători premium din întreaga lume
Jidvei, singurul brand românesc de vinuri în Top 100 de producători premium din întreaga lume
Jidvei este primul producător de vin din România inclus în elita celor mai prestigioși 100 producători de vinuri și distilate premium din...
Kaufland lansează campania „România știe să gătească”
Kaufland lansează campania „România știe să gătească”
Kaufland România lansează campania „România știe să gătească”, un proiect la nivel național cu misiunea de a-i inspira pe români să...
Ediție limitată de iarnă Hell Ice Cool 2023
Ediție limitată de iarnă Hell Ice Cool 2023
La fiecare început de iarnă, Hell Energy lansează cele două arome Ice Cool, iar gusturile ediției 2023 sunt portocalele roșii și combinația...
Colecție în ediție limitată de la Nespresso
Colecție în ediție limitată de la Nespresso
În acest an, cu ocazia sărbătorilor de iarnă, Nespresso lansează o ediție limitată de cafele și accesorii în colaborare cu renumitul brand...
Tuborg Christmas Brew a revenit în România
Tuborg Christmas Brew a revenit în România
Tuborg  a listat pe piața locală Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului. Produsele sunt disponibilă în România în fiecare an,...