Henkel relansează detergentul Perwoll Renew

Detergentul Perwoll a fost relansat cu o formulă mai eficientă, prin care hainele sunt reînnoite după doar zece spălări repetate.  Henkel relansează detergentul Perwoll Renew

Noua formulă conține mai mult de 95% ingrediente biodegradabile (raportat la ingredientele organice, conform OECD 301/302), iar acum este nevoie de o cantitate mai mică de detergent (50ml per spălare) pentru rezultate optime, fiind un pas în plus în direcția sustenabilității.

„Nouă? Nu, spălată cu Perwoll! Cine nu a auzit încă sloganul bine-cunoscut al brandului de detergent Perwoll? Acum brandul duce această idee la următorul nivel, întrucât, prin noua formulă recent lansată, hainele tale preferate vor arăta ca noi după doar zece spălări consecutive. Tripla tehnologie de reînnoire ce stă la baza noii formule oferă trei beneficii importante: redă strălucirea culorilor, reînnoiește fibrele și redă prospețimea acestora, eliminând mirosurile neplăcute. Noul detergent Perwoll asigură îngrijirea ideală pentru toate tipurile de culori, dar și pentru diverse materiale textile”, spun reprezentanții producătorului.

Odată cu aducerea pe piață a noului detergent Perwoll Renew, brandul lansează și conceptul de comunicare #RethinkNew, menit să promoveze moda sustenabilă și pe cea „pre-loved”, precum și consumul responsabil de fashion. Astfel, Perwoll încurajează iubitorii de haine să acorde o atenție sporită îngrijirii pieselor din garderobă, pentru a se bucura mai mult timp de ele.


 

Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
Unilever lansează noua gamă de produse Domestos Power Foam, cu o formulă de curățare inovatoare cu spumă...
Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă
Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă
Având ca target principal Millenials și Generatia Z, Chilly dorește să aducă o abordare deschisă și pozitivă...
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
Waterdrop lansează o nouă colecție de recipiente reutilizabile, waterdrop® Signature Green, un pas firesc pentru a...
Campanie de imagine pentru Aquavia
Campanie de imagine pentru Aquavia
Aquavia a lansat campania de imagine „Îmblânzește-ți gândurile acide”, dezvoltată împreună cu Tempo...
Tchibo relansează Eduscho
Tchibo relansează Eduscho
Tchibo revitalizează Eduscho, cu o nouă imagine îndrăzneață pentru o cafea cu gust excepțional la un preț...
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
Fuchs Condimente lansează în gama V6BBQ by Fuchs peleții din lemn aromatizați natural cu ierburi aromatice și...