Articole publicate de Bogdan Angheluță, pagina 3
RPA, de la tehnologie de nișă la mainstream
13 noiembrie 2023
4 minute
Tailent, dezvoltator de soluții RPA (Robot Process Automation), și-a propus să „liberalizeze” automatizarea proceselor repetitive prin...
Adrian Enache, Omniperform: Singura soluție pentru a rămâne în față este să fii mai relevant decât concurența
9 octombrie 2023
4 minute
În contextul în care se duce o luptă acerbă pentru a aduce consumatori în locații sau pentru a-i convinge să aleagă un anumit produs de pe...
O piață în creștere accelerată
4 septembrie 2023
3 minute
Piaţa locală de distribuţie FMCG se află, în mod cert, pe o traiectorie ascendentă, având în federe faptul că avansul mediu al cifrei de...
Riscurile la care sunt expuse lanțurile de aprovizionare
17 iulie 2023
4 minute
De ani de zile, lanțurile de aprovizionare au reprezentat un motor pentru economia globală, asigurând livrarea de bunuri și o gamă largă de...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Flexibilitatea și scalabilitatea ca elemente definitorii în business
10 iulie 2023
4 minute
Sistemele ERP au devenit de ceva vreme un pilon de bază în strategia de digitalizare a companiilor de pe piața locală, mai ales în cazul celor...
Paul Niță, ID Logistics: Conservatorism e termenul care guvernează piața
19 iunie 2023
4 minute
Într-un mediu economic amenințat de o posibilă recesiune, operatorii logistici trebuie să navigheze cu succes în contextul relativ instabil și...
Federico Agressi, HEINEKEN România: Abordarea noastră este să rămânem flexibili, să ne adaptăm și să căutăm în permanență soluții
22 mai 2023
4 minute
Supply chain integrează numeroase segmente, iar companiile care reușesc să susțină intern mare parte dintre acestea pot obține un important...
Lanțul 7-Eleven vizează extinderea în Europa de Vest
11 mai 2023
1 minut
Lanțul de magazine de proximitate 7-Eleven se pregătește să intre în noi regiuni ale Europei și caută francizați în mai multe țări....
Produse noi:
Waterdrop lansează gama Microenergy cu conținut de cofeină naturală
Tuborg Christmas Brew dă și anul acesta tonul sărbătorilor de iarnă
Gold DLG pentru Doncafé și în 2024
Inovație de la Henkel pentru îngrijirea și stilizarea sprâncenelor
Glenfiddich lansează în România a 19-a ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time
5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition
PepsiCo România lansează Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie
Waterdrop lansează colecția de iarnă
KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată
L'OR Espresso lansează gama de cafea L'OR Passione Rossa
Dan Marc, Footprints AI: Orice retailer este o companie media
2 mai 2023
4 minute
În 2022, costul de achiziție a unui client nou, folosind instrumente clasice de advertising online, a crescut cu aproape 70% față de 2021....
Sergiu Spînu, Robot Industries: „Vrem să robotizăm România”
27 februarie 2023
4 minute
Automatizarea și robotizarea sunt procese „țintite” de mult timp de marii producători, însă avansul tehnologic al ultimilor ani permite...