5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition

5 to go se aliniază preferințelor consumatorilor și aduce la raft un produs inedit, în ediție limitată - siropul pentru cafea Dubai chocolate flavour edition. 5 to go devine astfel primul jucător din această industrie care lansează un astfel de preparat, inspirat de trendul culinar al sezonului, după ce, în ultimele luni, ciocolata Dubai a devenit desertul cel mai popular din România. 5 to go_Dubai edition 1

Siropul Choco Pistachio Dubai chocolate flavour edition by 5 to go, disponibil în premieră începând cu această săptămână în toată rețeaua de cafenele a brandului, combină arome de ciocolată, fistic și o notă subtilă a rețetei Makalu Shisha. Ambalajul său este unul elegant, iar accentele aurii, negre și verzi reflectă compoziția sofisticată și delicioasă.

„Am reușit să lansăm acest nou produs într-un timp relativ scurt, nu există ceva similar pe piață în acest moment și este ceea ce ne-am dorit, să marcăm povestea ciocolatei Dubai cu o colecție 5 to go irezistibilă. În cafenelele noastre a existat întotdeauna cerere pentru astfel de produse cu o componentă inedită, iar conceptele inovatoare sunt modalitatea de a ne menține relevanți pe piață, mereu aproape de consumatori și aliniați la ceea ce își doresc. Ne bucurăm că am reușit să fim primii care lansează un sirop pentru cafea cu această aromă unică, oferindu-le gustul care i-a cucerit în acest sezon, la un preț corect, în combinație cu cafeaua preferată”, a declarat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.

Inspirat de cererea clienților, acest sirop unic a fost dezvoltat de departamentul de Cercetare și Dezvoltare (R&D) al companiei într-un timp record, completând portofoliul de siropuri speciale și unice 5 to go - Makalu Shisha (pe bază de narghilea și măr verde) și Lourmarin (cu lavandă, fistic și caramel sărat), lansate anii trecuți. Și siropurile cu arome clasice, de vanilie, caramel sau cocos, sau sortimentele precum Irish Cream, Amaretto și Pumpkin Spice se află în continuare în topul produselor preferate de consumatori și sunt produse vedetă, care consacrează 5 to go în zona de retail.

Clienții vor putea opta pentru siropul Choco Pistachio by 5 to go atunci când vor comanda orice produs pe bază de cafea cu sirop din oferta actuală disponibilă în locațiile brandului, acesta putând fi achiziționat totodată și din magazinele de retail, ca soluție pentru obținerea acasă a latte-ului perfect sau a oricărui preparat din cafea.

Siropul Choco Pistachio va fi comercializat în ambalaje de 50 ml și 250 ml, perfect adaptate nevoilor rețelei de clienți 5 to go, fiind disponibil pe piață doar până la data de 1 februarie 2025.

5 to go a luat naștere în 2015 și a atins pragul de 600 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.

KitKat chunky, o nouă gamă de la Nestle. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată
Luna octombrie a adus în magazine un nou produs în gama KitKat Chunky de la Nestlé: KitKat Double Choc. Cu un echilibru uimitor între ciocolata...
gamă de cafea L'OR Passione Rossa, parteneriatul de prestigiu dintre L'OR și Ferrari Hypercar. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
L'OR Espresso lansează gama de cafea L'OR Passione Rossa
L'OR Espresso, brand premium din portofoliul JDE Peet’s, lansează noua gamă de cafea L'OR Passione Rossa, acum disponibilă în magazine....
Laurul SA, cel mai mare producător de siropuri din România, lansează siropul 1SHOT
Laurul își extinde portofoliul cu un produs inovator
Laurul SA, cel mai mare producător de siropuri din România, își extinde portofoliul cu un produs inovator, care schimbă comportamentul de...
Coty lansează șase parfumuri din noua colecție adidas „VIBES”. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Coty lansează șase parfumuri din noua colecție adidas „VIBES”
Producătorul de cosmetice Coty anunță lansarea noii colecții adidas „Vibes”, ce conține șase parfumuri și care reprezintă viziunea...