Lanțul 7-Eleven vizează extinderea în Europa de Vest

Lanțul de magazine de proximitate 7-Eleven se pregătește să intre în noi regiuni ale Europei și caută francizați în mai multe țări. Rețeaua, care are peste 83.000 de locații în 19 piețe, este cunoscută pentru programul de funcționare de 24 de ore, fiind de altfel creditată cu crearea retailului de proximitate acum 96 de ani. Compania 7-Eleven este în prezent deținută de trustul japonez Seven & I Holdings. Lanțul 7-Eleven vizează extinderea în Europa de Vest

Piețele vizate în primă fază sunt cele din Germania, Franța, Irlanda, Italia, Polonia, Spania, Turcia și Marea Britanie. Potrivit Private Label Manufacturers Association (PLMA), Austria și Elveția ar putea fi, de asemenea, luate în considerare. Danemarca, Norvegia și Suedia găzduiesc în prezent singurele locații 7-Eleven în Europa.

Potrivit CEO-ului 7-Eleven International, afacerea vrea să devină un spațiu unic în care consumatorii pot primi ușor și rapid mese și băuturi de înaltă calitate, în ciuda programelor lor încărcate. În Europa, cererea pe acest segment este ridicată, acesta fiind și motivul pentru care 7-Eleven își concentrează eforturile de extindere pe această piață.

Nu doar lanțul de magazine de proximitate 7-Eleven își propune să se dezvolte în Europa. Alimentation Couche-Tard, compania-mamă a Circle K, a anunțat achiziționarea a peste 2.000 de locații în Germania, Belgia, Țările de Jos și Luxemburg.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Investițiile străine directe în Europa, în scădere pentru prima dată de la pandemie
Investițiile străine directe în Europa, în scădere pentru prima dată de la pandemie
Investițiile străine directe (ISD) în Europa au scăzut în 2023 cu 4% față de 2022 și cu 11% comparativ cu nivelul înregistrat în 2019,...
Mărcile private continuă să câștige teren în Europa, cu excepția Elveției
Mărcile private continuă să câștige teren în Europa, cu excepția Elveției
Mărcile private au continuat să își majoreze cotele de piață în ultimele 12 luni, în majoritatea țărilor din Europa, singura excepție...
Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate
Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate
Chiar dacă vorbim de o oarecare încetinire a numărului de magazine inaugurate de retaileri în prima jumătate a acestui an comparativ cu perioada...
2021, un an de revenire pentru retailul modern
2021, un an de revenire pentru retailul modern
2021, cel de-al doilea an de pandemie de COVID-19, a menținut trendurile și fenomenele care au definit piața locală de retail&FMCG în anul...
Grupul canadian Couche-Tard, în discuții pentru preluarea Carrefour. Guvernul francez se opune
Grupul canadian Couche-Tard, în discuții pentru preluarea Carrefour. Guvernul francez se opune
Grupul Alimentation Couche-Tard a inițiat discuții cu francezii de la Carrefour pentru o posibilă preluare, mișcare ce ar aduce împreună două...