Lanțul 7-Eleven vizează extinderea în Europa de Vest
Lanțul de magazine de proximitate 7-Eleven se pregătește să intre în noi regiuni ale Europei și caută francizați în mai multe țări. Rețeaua, care are peste 83.000 de locații în 19 piețe, este cunoscută pentru programul de funcționare de 24 de ore, fiind de altfel creditată cu crearea retailului de proximitate acum 96 de ani. Compania 7-Eleven este în prezent deținută de trustul japonez Seven & I Holdings.
Piețele vizate în primă fază sunt cele din Germania, Franța, Irlanda, Italia, Polonia, Spania, Turcia și Marea Britanie. Potrivit Private Label Manufacturers Association (PLMA), Austria și Elveția ar putea fi, de asemenea, luate în considerare. Danemarca, Norvegia și Suedia găzduiesc în prezent singurele locații 7-Eleven în Europa.
Potrivit CEO-ului 7-Eleven International, afacerea vrea să devină un spațiu unic în care consumatorii pot primi ușor și rapid mese și băuturi de înaltă calitate, în ciuda programelor lor încărcate. În Europa, cererea pe acest segment este ridicată, acesta fiind și motivul pentru care 7-Eleven își concentrează eforturile de extindere pe această piață.
Nu doar lanțul de magazine de proximitate 7-Eleven își propune să se dezvolte în Europa. Alimentation Couche-Tard, compania-mamă a Circle K, a anunțat achiziționarea a peste 2.000 de locații în Germania, Belgia, Țările de Jos și Luxemburg.