Waterdrop lansează gama Microenergy cu conținut de cofeină naturală
Waterdrop anunță completarea gamei Microenergy cu două noi arome - cherry boost și mango boost.
Din gamă face parte și berry boost, aromă lansată anul trecut. Aromele vedetă ale acestei ierni au fost create folosind fructe de înaltă calitate, cu un aport ridicat de vitamine și minerale, pentru a susține sistemul imunitar, pe lângă un boost de energie de care avem nevoie: mango este deosebit de bogat în vitamina C, susține funcția sistemului nervos și formează colagen natural, asigurând un total de 42% din doza zilnică recomandată a acestei vitamine cu efect antioxidant.
În același timp, vișinele și guarana, care se regăsesc în Microenergy cherry boost, ajută la prevenirea diabetului, a insomniei și, datorită puterii lor antiinflamatoare, au un aport considerabil pentru reducerea durerilor musculare.
Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.