Opinii din toate categoriile, pagina 12
![Cum realizăm POPM-uri de impact](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/07/com-in-st-01_21-400x250.jpg)
Cum realizăm POPM-uri de impact
4 iulie 2016
4 minute
Mai puțin de o secundă. Atât durează decizia shopperului de a se uita activ la un material de comunicare în magazin. Pare infim, dar dacă ne...
![Liderii noului val](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/07/guest-edito_1-400x250.jpg)
Liderii noului val
4 iulie 2016
3 minute
Viitorul aparține celor care sunt creativi, inovatori, originali și care au, în același timp, abilitatea de a merge mai departe atunci când...
![Întrebări de pus pentru următorii 15 ani](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/07/trend-01_25-400x250.jpg)
Întrebări de pus pentru următorii 15 ani
1 iulie 2016
6 minute
În lumina schimbărilor dramatice din industria bunurilor de larg consum din ultima perioadă, mai pot face ceva executivii din fruntea companiilor...
![Șapte tendințe de urmărit în era retailului omnicanal](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/05/trend-01_23-400x250.jpg)
Șapte tendințe de urmărit în era retailului omnicanal
16 mai 2016
6 minute
Dacă este un lucru care rămâne constant în lumea retailului, acela este schimbarea. În fiecare an se deschid noi magazine, altele dispar din...
Progresiv recomandă:
![Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/bogdan_ion_ey_romania_002-400x250.jpg)
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
![Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/kaufland_colectare_a_capsulelor_nescafe_dolce_gusto_3_002-400x250.jpg)
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
![În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/emag_6-400x250.jpg)
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
![Când devine profitabilă achiziția unui RVM](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/envipco_rvm-400x250.jpg)
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
![Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/ambalaje_shutterstock_2383732921-400x250.jpg)
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
![Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sgr_bon_garantie_0-400x250.jpg)
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
![Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cacao_shutterstock_2107738592-400x250.jpg)
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
![Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cristian_matei_002-400x250.jpg)
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
![Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/coca-cola_16-400x250.jpg)
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
![Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/roxana_manolescu_ceo_caroli_foods_group_002-400x250.jpg)
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
![Cum vindem celor 5 simțuri](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/05/com-in-st-02_1-400x250.jpg)
Cum vindem celor 5 simțuri
13 mai 2016
4 minute
Cum reușim să le oferim clienților noștri o experiență plăcută în magazinul nostru sau în relație cu brandul pe care îl promovăm?...
![Acordurile de achiziții, implicații concurențiale și juridice](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/04/lex-01_16-400x250.jpg)
Acordurile de achiziții, implicații concurențiale și juridice
12 aprilie 2016
6 minute
Acordurile de cooperare încheiate de companii pentru achiziții în comun sunt o mișcare strategică tot mai des întâlnită în industrii...
![Top 5 factori care vor propulsa vânzările retailerilor în 2016](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/03/shopping_4-400x250.jpg)
Top 5 factori care vor propulsa vânzările retailerilor în 2016
14 martie 2016
3 minute
Ce tendinţe aduce anul 2016 în sectorul alimentar şi al bunurilor de larg consum? Răspunsul la această întrebare vine din partea lui Toby...
![Efectul wow în magazin](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/03/com-in-st-01_18-400x250.jpg)
Efectul wow în magazin
9 martie 2016
4 minute
Pentru retaileri și furnizorii lor, a răzbate prin zgomotul miilor de mesaje pe care campaniile de marketing le aruncă zilnic în piață și a-i...
Produse noi:
![Vizual Tuborg ICE 002](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Vizual-Tuborg-ICE-002-400x250.jpg)
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
![Borotalco Pure relansare Progresiv](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Vizual-Borotalco-Pure-Progresiv-June-2024-400x250.jpg)
BOROTALCO relansează gama Pure
![Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sheba_3_002-400x250.jpg)
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
![Henkel relansează detergentul Perwoll Renew](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/perwol-1200x628-400x250.jpg)
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
![Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/domestos_power_foam_002-400x250.jpg)
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
![Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/vizual_packshots_chilly-400x250.png)
Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă
![Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/waterdrop-400x250.jpg)
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
![Campanie de imagine pentru Aquavia](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/aquavia-400x250.jpg)
Campanie de imagine pentru Aquavia
![Tchibo relansează Eduscho](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-tchibo_0-400x250.jpg)
Tchibo relansează Eduscho
![O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-fuchs_0-400x250.jpg)
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
![Cum evaluăm, de fapt, performanța unui magazin?](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/01/management-400x250.jpg)
Cum evaluăm, de fapt, performanța unui magazin?
6 ianuarie 2016
4 minute
Orice final de an ne îndeamnă să privim în urmă și să tragem câteva concluzii legate de performanța businessului. Pentru retaileri,...
![Cum își pot îmbunătăți retailerii independenți profitabilitatea și vânzările](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/11/default-400x250.jpg)
Cum își pot îmbunătăți retailerii independenți profitabilitatea și vânzările
15 noiembrie 2015
5 minute
Care sunt factorii de succes ai retailerilor din comerțul indepedent? Cum poate rămâne acest canal de vânzare relevant pe piața bunurilor de...