Analize din toate categoriile, pagina 92

Despre viitor și digital de la Retail Business Technology Expo 2016
Despre viitor și digital de la Retail Business Technology Expo 2016
15 martie 2016
4 minute
Progresiv
Rapid, accesibil, experimental, prietenos, transparent, personalizat, dar mai ales tehnologizat. Așa arată retailul în viitor dacă ar fi să...
Alimentele ușoare au prioritate la masa de seară
Alimentele ușoare au prioritate la masa de seară
11 martie 2016
4 minute
Alina Dragomir
Pentru români cina este a doua masă ca importanță după prânz, 68% dintre aceștia declarând că obișnuiesc să ia masa de seară zilnic....
Primele răspunsuri la blocajul din sectorul reciclării ambalajelor
Primele răspunsuri la blocajul din sectorul reciclării ambalajelor
11 martie 2016
4 minute
Progresiv
După mai multe întâlniri de lucru cu reprezentanții industriei, ai firmelor din lanțul de reciclare a deșeurilor din ambalaje și ai...
O categorie în care 9 din 10 produse se vând în TT
O categorie în care 9 din 10 produse se vând în TT
3 martie 2016
2 minute
Alina Dragomir
Băuturile spirtoase albe sunt o categorie care încă se luptă cu scăderile de consum generate de creșterea medie a prețurilor în urma...
Priorități în schimbare pe piața de conserve de carne
Priorități în schimbare pe piața de conserve de carne
2 martie 2016
7 minute
Progresiv
Prin inovații și lansări de noi rețete, producătorii de conserve de carne și pate vor să recâștige terenul pierdut ca urmare a interesului...
Laptele are o frecvență de consum mai mare decât iaurtul
Laptele are o frecvență de consum mai mare decât iaurtul
26 februarie 2016
3 minute
Alina Dragomir
Produsele din lapte fac parte din alimentația de bază a românilor, astfel că se bucură de o incidență ridicată în consum. Măsurarea...
Doar supermarketurile și-au îmbunătățit clar indicatorii în 2015
Doar supermarketurile și-au îmbunătățit clar indicatorii în 2015
15 februarie 2016
3 minute
Alina Dragomir
Traficul de clienți din magazinele rețelelor internaționale de retail a înregistrat o ușoară scădere în 2015, arată analiza calitativă...
Ce planuri de extindere au rețelele internaționale pentru 2016
Ce planuri de extindere au rețelele internaționale pentru 2016
11 februarie 2016
3 minute
Progresiv
Marile rețele de magazine se apropie de limita expansiunii organice, în condițiile în care, per ansamblu, planurile acestora prevăd tot mai...
Studiu RetailZoom: proximitate și uptrading, cuvinte cheie în 2015
Studiu RetailZoom: proximitate și uptrading, cuvinte cheie în 2015
9 februarie 2016
3 minute
Progresiv
Cu circa 160 de magazine deschise anul trecut de operatorii formatelor de proximitate, acest segment a reușit să își majoreze vânzările cu 16%,...
Încrederea consumatorului român, în scădere la final de 2015
Încrederea consumatorului român, în scădere la final de 2015
5 februarie 2016
2 minute
Alina Dragomir
Încrederea consumatorului la nivel global a scăzut, în trimestrul patru al anului 2015, cu două puncte față de trimestrul anterior, atingând...
1...919293...103