Analize din toate categoriile, pagina 92
Despre viitor și digital de la Retail Business Technology Expo 2016
15 martie 2016
4 minute
Rapid, accesibil, experimental, prietenos, transparent, personalizat, dar mai ales tehnologizat. Așa arată retailul în viitor dacă ar fi să...
Alimentele ușoare au prioritate la masa de seară
11 martie 2016
4 minute
Pentru români cina este a doua masă ca importanță după prânz, 68% dintre aceștia declarând că obișnuiesc să ia masa de seară zilnic....
Primele răspunsuri la blocajul din sectorul reciclării ambalajelor
11 martie 2016
4 minute
După mai multe întâlniri de lucru cu reprezentanții industriei, ai firmelor din lanțul de reciclare a deșeurilor din ambalaje și ai...
O categorie în care 9 din 10 produse se vând în TT
3 martie 2016
2 minute
Băuturile spirtoase albe sunt o categorie care încă se luptă cu scăderile de consum generate de creșterea medie a prețurilor în urma...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Priorități în schimbare pe piața de conserve de carne
2 martie 2016
7 minute
Prin inovații și lansări de noi rețete, producătorii de conserve de carne și pate vor să recâștige terenul pierdut ca urmare a interesului...
Laptele are o frecvență de consum mai mare decât iaurtul
26 februarie 2016
3 minute
Produsele din lapte fac parte din alimentația de bază a românilor, astfel că se bucură de o incidență ridicată în consum. Măsurarea...
Doar supermarketurile și-au îmbunătățit clar indicatorii în 2015
15 februarie 2016
3 minute
Traficul de clienți din magazinele rețelelor internaționale de retail a înregistrat o ușoară scădere în 2015, arată analiza calitativă...
Ce planuri de extindere au rețelele internaționale pentru 2016
11 februarie 2016
3 minute
Marile rețele de magazine se apropie de limita expansiunii organice, în condițiile în care, per ansamblu, planurile acestora prevăd tot mai...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Studiu RetailZoom: proximitate și uptrading, cuvinte cheie în 2015
9 februarie 2016
3 minute
Cu circa 160 de magazine deschise anul trecut de operatorii formatelor de proximitate, acest segment a reușit să își majoreze vânzările cu 16%,...
Încrederea consumatorului român, în scădere la final de 2015
5 februarie 2016
2 minute
Încrederea consumatorului la nivel global a scăzut, în trimestrul patru al anului 2015, cu două puncte față de trimestrul anterior, atingând...