Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată

Dove sărbătorește 20 de ani de promovare a frumuseții autentice printr-o nouă campanie aniversară, afirmându-și angajamentul de a nu utiliza niciodată Inteligența Artificială pentru reprezentarea femeilor în comunicările sale de brand. Campania include o expoziție-manifest intitulată Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată, organizată în cadrul Art Safari din București, care prezintă modul în care frumusețea reală a fost ilustrată în campaniile Dove de-a lungul timpului. campanie aniversara Dove 20 de ani

Cu scopul de a atrage atenția asupra impactului pe care frumusețea generată de Inteligența Artificială îl poate avea asupra percepției frumuseții reale în rândul fetelor și a femeilor din România, campania de comunicare include un mix de livrabile în media online, tradițională, in-store, OOH și BTL.

Până în 2025, se estimează că 90% din conținutul online va fi generat de Inteligența Artificială, ceea ce reprezintă o amenințare majoră la adresa reprezentării frumuseții reale. Conform unui studiu realizat de Dove la nivel global, nouă din zece femei și fete afirmă că au fost expuse la conținut online care le-a afectat percepția asupra propriei frumuseți, în timp ce șapte din zece femei din România cred că imaginile femeilor din media sunt modificate digital. Totuși, una din trei femei simte presiunea de a-și modifica aspectul din cauza a ceea ce vede online, potrivit studiilor Dove.

„Inteligența artificială ne oferă oportunități incredibile, însă modul în care frumusețea este reprezentată prin intermediul acesteia poate afecta negativ percepția asupra propriei frumuseți. Faptul că una din cinci femei ar renunța la cinci ani din viața ei pentru a obține aspectul fizic dorit ne motivează să continuăm să reprezentăm femei reale în toate formele de comunicare ale brandului. Ne dorim ca femeile să se regăsească, în continuare, în tot ceea ce comunică Dove, iar misiunea noastră rămâne aceea de a inspira și de a redefini frumusețea prin diversitate, autenticitate și acceptare”, susține Maria Dumitrescu, Brand Manager Dove

Pentru a marca acești 20 de ani de frumusețe adevărată, Dove a creat un video manifest care subliniază impactul Inteligenței Artificiale asupra standardelor de frumusețe nerealiste și efectele acestora asupra femeilor și fetelor.

Dove își prezintă viziunea asupra frumuseții adevărate și prin expoziția „Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată”, găzduită de Art Safari, unul dintre cele mai importante evenimente culturale din România. Expoziția include imagini și video-uri, care reflectă angajamentul brandului în ultimii 20 de ani, alături de alte surprize dedicate celebrării frumuseții autentice.

Campanie_Caroli_Jambon de Praga Sissi
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, își extinde portofoliul de...
trix
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Nestlé aduce în România, începând din septembrie, cerealele cu forme și gust de fructe Trix, o propunere unică pentru un mic dejun...
lavazza
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Producătorul italian de cafea Lavazza a lansat în România gama de băuturi Ready To Drink. Inspirate de aromele unice ale rețetelor de cafea...
Gama Dove Advanced Care
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Unilever lansează gama de geluri de dus Dove Advanced Care, cu o formulă revoluționară bazată pe o tehnologie inovatoare, 24h Renewing...
Summer Collection Waterdrop colectie limitata de microdrinks. Citeste mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
Waterdrop anunță lansarea unor noi produse în ediție limitată, un trio de arome fructate, parte din colecția Savoarea Verii. Noua gamă de...
Doritos
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, a lansat Doritos Flamin' Hot în România, adăugând o nouă aromă în...