Analize din toate categoriile, pagina 107
Segmentul capsulelor a dinamizat piața cafelei
20 februarie 2015
7 minute
Chiar dacă extinderea retailului modern și implicit dezvoltarea mărcilor private ale rețelelor nu le-au erodat puterea brandurilor, jucătorii...
Vracurile au redus piaţa de legume congelate ambalate
18 februarie 2015
2 minute
Vânzările de produse congelate ambalate au scăzut anul trecut, principalul motiv fiind creşterea segmentului de produse vrac, a declarat Monica...
Produsele sănătoase, o sursă de creștere pentru producători
13 februarie 2015
5 minute
Criza obezității și dorința consumatorilor de a deveni mai sănătoși ar putea fi factori de creștere pentru producătorii care își...
Shopping Basket 2014: Cresc diferențele de preț între hypermarketuri și supermarketuri
20 ianuarie 2015
2 minute
Diferența între prețurile medii ale bunurilor de larg consum din rețelele internaționale de supermarketuri și cele practicate în lanțurile de...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Tranzacţiile anului 2014 pe piaţa de retail din Bulgaria
20 ianuarie 2015
3 minute
Unul dintre evenimentele care au avut impact asupra pieţei de FMCG din Bulgaria anul trecut a fost ieşirea din piaţă a retailerului...
Ce trebuie să ştiţi despre legislaţia europeană privind etichetarea
20 ianuarie 2015
4 minute
Finalul lui 2014 marchează intrarea în vigoare a Regulamentului UE nr. 1169/2011 prin care se modifică dispoziţiile privind etichetarea...
Retailul independent a pierdut 4.500 de magazine
16 ianuarie 2015
5 minute
Magazinele independente au continuat să piardă teren în 2014, numărul lor reducându-se cu aproape 4.500 de unități, pe fondul continuării...
Cum trebuie să răspundă companiile schimbărilor din consum
14 ianuarie 2015
3 minute
Preferinţele în schimbare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile şi dorințele...
Produse noi:
Waterdrop lansează gama Microenergy cu conținut de cofeină naturală
Tuborg Christmas Brew dă și anul acesta tonul sărbătorilor de iarnă
Gold DLG pentru Doncafé și în 2024
Inovație de la Henkel pentru îngrijirea și stilizarea sprâncenelor
Glenfiddich lansează în România a 19-a ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time
5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition
PepsiCo România lansează Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie
Waterdrop lansează colecția de iarnă
KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată
L'OR Espresso lansează gama de cafea L'OR Passione Rossa
Retailul local joacă de la egal la egal cu cel european
14 ianuarie 2015
6 minute
Aproape 250 de magazine au deschis retailerii internaționali anul trecut și, deși numărul este cu circa 10% mai mic decât în 2013, s-au făcut...
Tendinţe de shopper: găsirea unei noi căi de creştere în 2015
12 ianuarie 2015
3 minute
2014 - un an mohorât, care s-a derulat în mare măsură asemenea lui 2013. În ciuda semnelor privind revenirea încrederii consumatorilor, pe...