Analize din toate categoriile, pagina 102
Femeile, „păpuşarul” din spatele cumpărăturilor online
6 martie 2015
3 minute
Circa 80% din achiziţii sunt “orchestrate” de femei, iar acest fenomen este valabil şi accentuat în mediul online, spun studiile...
Românii nu consumă necesarul zilnic de apă
5 martie 2015
3 minute
Deși sunt conștienți de importanța consumului a cel puțin doi litri de apă de zi, românii consumă doar o jumătate din necesarul zilnic,...
Încrederea românilor în economie este pe un trend ascendent
25 februarie 2015
3 minute
Așteptările românilor privind starea economiei au crescut în anul 2014, iar așteptările privind veniturile au înregistrat cea mai ridicată...
Cum se vede lumea din poziția de lider de piață
24 februarie 2015
4 minute
Putere mare de negociere, capacitatea de a influența media de preț și tendințele în categorie, realizarea de economii de scară - acestea sunt...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Segmentul capsulelor a dinamizat piața cafelei
20 februarie 2015
7 minute
Chiar dacă extinderea retailului modern și implicit dezvoltarea mărcilor private ale rețelelor nu le-au erodat puterea brandurilor, jucătorii...
Vracurile au redus piaţa de legume congelate ambalate
18 februarie 2015
2 minute
Vânzările de produse congelate ambalate au scăzut anul trecut, principalul motiv fiind creşterea segmentului de produse vrac, a declarat Monica...
Produsele sănătoase, o sursă de creștere pentru producători
13 februarie 2015
5 minute
Criza obezității și dorința consumatorilor de a deveni mai sănătoși ar putea fi factori de creștere pentru producătorii care își...
Shopping Basket 2014: Cresc diferențele de preț între hypermarketuri și supermarketuri
20 ianuarie 2015
2 minute
Diferența între prețurile medii ale bunurilor de larg consum din rețelele internaționale de supermarketuri și cele practicate în lanțurile de...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Tranzacţiile anului 2014 pe piaţa de retail din Bulgaria
20 ianuarie 2015
3 minute
Unul dintre evenimentele care au avut impact asupra pieţei de FMCG din Bulgaria anul trecut a fost ieşirea din piaţă a retailerului...
Ce trebuie să ştiţi despre legislaţia europeană privind etichetarea
20 ianuarie 2015
4 minute
Finalul lui 2014 marchează intrarea în vigoare a Regulamentului UE nr. 1169/2011 prin care se modifică dispoziţiile privind etichetarea...