Analize din toate categoriile, pagina 94
1 din 2 români cumpără lunar săpun lichid, gel de duș și șampon
8 decembrie 2015
2 minute
Jumătate dintre românii din mediul urban achiziționează lunar produse de îngrijire corporală precum săpun lichid, gel de duș și șampon,...
Nielsen: Doar 18 din miile de produse lansate de industria FMCG au dreptul să se numească inovații în 2015
7 decembrie 2015
2 minute
Nivea, Lay's, Strongbow sau Vanish sunt câteva dintre numele care fac parte din clubul select al brandurilor care au reușit să aducă inovații cu...
Trei sferturi din banii generați de scăderea TVA s-au întors tot în FMCG
4 decembrie 2015
1 minut
Trei sferturi din suma totală, mai exact 76%, pe care românii ar fi putut să o economisească în urma scăderii prețurilor, ca urmare a...
Ce pierde și ce câștigă retailul din schimbările-fulger din noiembrie?
3 decembrie 2015
4 minute
Finalul neașteptat al toamnei, cu răsturnări de situații și presiuni la cote maxime din partea populației asupra clasei politice, aduce noi...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Comportamentul de consum, la mâna schimbării stilului de viață
2 decembrie 2015
3 minute
Adoptarea unui stil de viață și a unei alimentații sănătoase reprezintă una dintre tendințele care se remarcă la nivel de consum. Astfel,...
Adolescent, tânăr, familist cu sau fără copii... cum arată cumpărătorul român
27 noiembrie 2015
2 minute
Cele mai multe dintre familiile cu copii își fac cumpărăturile săptămânale din piețe, majoritatea tinerilor merg în supermarketuri, iar cei...
Condimente și mixuri de condimente, o categorie care a ieșit mai puternică din criză
27 noiembrie 2015
6 minute
După câțiva ani în care categoria condimentelor și mixurilor de condimente a mers cu frâna de mână trasă, 2015 a adus primele creșteri...
Gestionarea corectă a momentului de consum numit Crăciun
23 noiembrie 2015
5 minute
Crăciunul, alături de Paște, reprezintă pentru comercianți un prilej nu doar de a îmbrăca haine de sărbătoare – fie că vorbim de o...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Răspunsuri la provocările industriei, de la Anuga 2015
9 noiembrie 2015
5 minute
Reprezentanții industriei alimentare globale s-au reunit și anul acesta în Koln, Germania, la Anuga 2015 – cel mai mare târg alimentar din...
Evoluția pieței la semestru anticipează un an bun în FMCG
19 octombrie 2015
3 minute
Piața bunurilor de larg consum a avansat în primul semestru din 2015 cu 2% în valoare și 4% în volum față de primele șase luni ale anului...