Analize din toate categoriile, pagina 94

1 din 2 români cumpără lunar săpun lichid, gel de duș și șampon
1 din 2 români cumpără lunar săpun lichid, gel de duș și șampon
8 decembrie 2015
2 minute
Alina Dragomir
Jumătate dintre românii din mediul urban achiziționează lunar produse de îngrijire corporală precum săpun lichid, gel de duș și șampon,...
Nielsen: Doar 18 din miile de produse lansate de industria FMCG au dreptul să se numească inovații în 2015
Nielsen: Doar 18 din miile de produse lansate de industria FMCG au dreptul să se numească inovații în 2015
7 decembrie 2015
2 minute
Progresiv
Nivea, Lay's, Strongbow sau Vanish sunt câteva dintre numele care fac parte din clubul select al brandurilor care au reușit să aducă inovații cu...
Trei sferturi din banii generați de scăderea TVA s-au întors tot în FMCG
Trei sferturi din banii generați de scăderea TVA s-au întors tot în FMCG
4 decembrie 2015
1 minut
Progresiv
Trei sferturi din suma totală, mai exact 76%, pe care românii ar fi putut să o economisească în urma scăderii prețurilor, ca urmare a...
Ce pierde și ce câștigă retailul din schimbările-fulger din noiembrie?
Ce pierde și ce câștigă retailul din schimbările-fulger din noiembrie?
3 decembrie 2015
4 minute
Progresiv
Finalul neașteptat al toamnei, cu răsturnări de situații și presiuni la cote maxime din partea populației asupra clasei politice, aduce noi...
Comportamentul de consum, la mâna schimbării stilului de viață
Comportamentul de consum, la mâna schimbării stilului de viață
2 decembrie 2015
3 minute
Alina Dragomir
Adoptarea unui stil de viață și a unei alimentații sănătoase reprezintă una dintre tendințele care se remarcă la nivel de consum. Astfel,...
Adolescent, tânăr, familist cu sau fără copii... cum arată cumpărătorul român
Adolescent, tânăr, familist cu sau fără copii... cum arată cumpărătorul român
27 noiembrie 2015
2 minute
Progresiv
Cele mai multe dintre familiile cu copii își fac cumpărăturile săptămânale din piețe, majoritatea tinerilor merg în supermarketuri, iar cei...
Condimente și mixuri de condimente, o categorie care a ieșit mai puternică din criză
Condimente și mixuri de condimente, o categorie care a ieșit mai puternică din criză
27 noiembrie 2015
6 minute
Progresiv
După câțiva ani în care categoria condimentelor și mixurilor de condimente a mers cu frâna de mână trasă, 2015 a adus primele creșteri...
Gestionarea corectă a momentului de consum numit Crăciun
Gestionarea corectă a momentului de consum numit Crăciun
23 noiembrie 2015
5 minute
Progresiv
Crăciunul, alături de Paște, reprezintă pentru comercianți un prilej nu doar de a îmbrăca haine de sărbătoare – fie că vorbim de o...
Răspunsuri la provocările industriei, de la Anuga 2015
Răspunsuri la provocările industriei, de la Anuga 2015
9 noiembrie 2015
5 minute
Progresiv
Reprezentanții industriei alimentare globale s-au reunit și anul acesta în Koln, Germania, la Anuga 2015 – cel mai mare târg alimentar din...
Evoluția pieței la semestru anticipează un an bun în FMCG
Evoluția pieței la semestru anticipează un an bun în FMCG
19 octombrie 2015
3 minute
Progresiv
Piața bunurilor de larg consum a avansat în primul semestru din 2015 cu 2% în valoare și 4% în volum față de primele șase luni ale anului...
1...939495...103