Analize din toate categoriile, pagina 91

Cine sunt retailerii care au ajuns la inima românilor
Cine sunt retailerii care au ajuns la inima românilor
19 aprilie 2016
3 minute
Progresiv
La doar șase ani de la intrarea pe piața locală, germanii de la Lidl au ajuns pe prima poziție într-un top al conexiunii emoționale pe care o...
Ce rețetă de creștere au avut categoriile în anul 2015
Ce rețetă de creștere au avut categoriile în anul 2015
19 aprilie 2016
4 minute
Progresiv
Revenirea consumului pe trend ascendent este vestea bună a ultimilor trei ani, reconfirmată de studiul GfK Consumer Panel pe 2015. Însă chiar și...
Trendul de „sănătos” schimbă prioritățile producătorilor de cereale pentru mic dejun
Trendul de „sănătos” schimbă prioritățile producătorilor de cereale pentru mic dejun
14 aprilie 2016
6 minute
Alina Dragomir
După cinci ani în care categoria de cereale pentru mic dejun a avut o performanță relativ slabă, 2015 a venit cu o creștere importantă,...
Industria bunurilor de larg consum la confluența schimbărilor
Industria bunurilor de larg consum la confluența schimbărilor
11 aprilie 2016
6 minute
Progresiv
Declinul loialității, evoluția rapidă a tehnologiilor, noi coordonate demografice, preferințele mereu în schimbare ale cumpărătorilor și,...
Cum poți folosi creativitatea ca să-ți crești vânzările de Paște
Cum poți folosi creativitatea ca să-ți crești vânzările de Paște
11 aprilie 2016
4 minute
Alina Dragomir
Sărbătorile de Paște sunt, după Crăciun, cel mai mare vârf de vânzări pentru retaileri, rulajele față de o perioadă obișnuită putând...
Ce impact a avut 8 Martie în vânzările de cadouri?
Ce impact a avut 8 Martie în vânzările de cadouri?
5 aprilie 2016
2 minute
Alina Dragomir
Up România a înregistrat un avans de 30% al volumului de vânzări de tichete cadou comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, rezultatul...
Cărămizaru, FrieslandCampina: „2016 ar putea fi anul revenirii pe profit”
Cărămizaru, FrieslandCampina: „2016 ar putea fi anul revenirii pe profit”
5 aprilie 2016
3 minute
Progresiv
Producătorul olandez FrieslandCampina a închis anul 2015 cu o cifră de afaceri similară celei înregistrate în 2014, de 90 de milioane de euro,...
Importurile monetizează creșterea pieței de legume congelate
Importurile monetizează creșterea pieței de legume congelate
4 aprilie 2016
5 minute
Progresiv
În lipsa unor producători români importanți, oferta de legume și fructe congelate din rafturile magazinelor este dominată de produsele din...
Dean and Deluca sau ce au special conceptele de retail care trec proba timpului [GALERIE FOTO]
Dean and Deluca sau ce au special conceptele de retail care trec proba timpului [GALERIE FOTO]
30 martie 2016
3 minute
Progresiv
Deși tot mai mulți consultanți internaționali vorbesc în discursul lor despre calitate ca despre acest sfânt graal al industriei alimentare, ca...
Conferința Progresiv 2016: despre viziune și curajul de a schimba regulile jocului
Conferința Progresiv 2016: despre viziune și curajul de a schimba regulile jocului
28 martie 2016
14 minute
Progresiv
Peste 400 de participanți, din care aproape o treime cu funcții de CEO sau directori din boardul de conducere al companiilor, trei evenimente...
1...909192...103