Analize din toate categoriile, pagina 91
Cine sunt retailerii care au ajuns la inima românilor
19 aprilie 2016
3 minute
La doar șase ani de la intrarea pe piața locală, germanii de la Lidl au ajuns pe prima poziție într-un top al conexiunii emoționale pe care o...
Ce rețetă de creștere au avut categoriile în anul 2015
19 aprilie 2016
4 minute
Revenirea consumului pe trend ascendent este vestea bună a ultimilor trei ani, reconfirmată de studiul GfK Consumer Panel pe 2015. Însă chiar și...
Trendul de „sănătos” schimbă prioritățile producătorilor de cereale pentru mic dejun
14 aprilie 2016
6 minute
După cinci ani în care categoria de cereale pentru mic dejun a avut o performanță relativ slabă, 2015 a venit cu o creștere importantă,...
Industria bunurilor de larg consum la confluența schimbărilor
11 aprilie 2016
6 minute
Declinul loialității, evoluția rapidă a tehnologiilor, noi coordonate demografice, preferințele mereu în schimbare ale cumpărătorilor și,...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Cum poți folosi creativitatea ca să-ți crești vânzările de Paște
11 aprilie 2016
4 minute
Sărbătorile de Paște sunt, după Crăciun, cel mai mare vârf de vânzări pentru retaileri, rulajele față de o perioadă obișnuită putând...
Ce impact a avut 8 Martie în vânzările de cadouri?
5 aprilie 2016
2 minute
Up România a înregistrat un avans de 30% al volumului de vânzări de tichete cadou comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, rezultatul...
Cărămizaru, FrieslandCampina: „2016 ar putea fi anul revenirii pe profit”
5 aprilie 2016
3 minute
Producătorul olandez FrieslandCampina a închis anul 2015 cu o cifră de afaceri similară celei înregistrate în 2014, de 90 de milioane de euro,...
Importurile monetizează creșterea pieței de legume congelate
4 aprilie 2016
5 minute
În lipsa unor producători români importanți, oferta de legume și fructe congelate din rafturile magazinelor este dominată de produsele din...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Dean and Deluca sau ce au special conceptele de retail care trec proba timpului [GALERIE FOTO]
30 martie 2016
3 minute
Deși tot mai mulți consultanți internaționali vorbesc în discursul lor despre calitate ca despre acest sfânt graal al industriei alimentare, ca...
Conferința Progresiv 2016: despre viziune și curajul de a schimba regulile jocului
28 martie 2016
14 minute
Peste 400 de participanți, din care aproape o treime cu funcții de CEO sau directori din boardul de conducere al companiilor, trei evenimente...