Interviuri din toate categoriile, pagina 88
![Meleşteu, Asociaţia Română a Cafelei: Piaţa a crescut cu 3-4% în 2014](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/02/marius_melesteu-400x250.jpg)
Meleşteu, Asociaţia Română a Cafelei: Piaţa a crescut cu 3-4% în 2014
12 februarie 2015
1 minut
Piaţa cafelei a crescut anul trecut cu circa 3-4% în 2014, majorarea luând în calcul vânzările din retail şi din segmentul din afara casei...
![Ialomița Supermarket, magazinul care a transformat vara într-un vârf de vânzări](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/02/mag-lun-01_9-400x250.jpg)
Ialomița Supermarket, magazinul care a transformat vara într-un vârf de vânzări
11 februarie 2015
4 minute
Deschis în iulie 2013, magazinul Ialomița Supermarket de lângă piața mare a orașului Slobozia înregistrează cele mai mari vânzări în...
![Ce implicații are introducerea caselor de marcat cu jurnal electronic?](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/02/default-400x250.jpg)
Ce implicații are introducerea caselor de marcat cu jurnal electronic?
9 februarie 2015
4 minute
În ultima lună, Guvernul a luat două decizii cu o miză uriașă în comerț: reducerea evaziunii fiscale. Prima dintre acestea, anunțată la...
![Ady Hirsch, CEO Alka: „Stabilirea priorităților devine tot mai importantă](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/ady-hirsch-400x250.jpg)
Ady Hirsch, CEO Alka: „Stabilirea priorităților devine tot mai importantă"
28 ianuarie 2015
3 minute
În lipsa unor semnale clare care să demonstreze potențialul de creștere a economiei, consumul nu pare a se redresa nici în acest an, atrage...
Progresiv recomandă:
![Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/bogdan_ion_ey_romania_002-400x250.jpg)
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
![Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/kaufland_colectare_a_capsulelor_nescafe_dolce_gusto_3_002-400x250.jpg)
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
![În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/emag_6-400x250.jpg)
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
![Când devine profitabilă achiziția unui RVM](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/envipco_rvm-400x250.jpg)
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
![Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/ambalaje_shutterstock_2383732921-400x250.jpg)
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
![Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sgr_bon_garantie_0-400x250.jpg)
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
![Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cacao_shutterstock_2107738592-400x250.jpg)
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
![Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cristian_matei_002-400x250.jpg)
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
![Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/coca-cola_16-400x250.jpg)
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
![Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/roxana_manolescu_ceo_caroli_foods_group_002-400x250.jpg)
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
![Jan Willem Kivits, FrieslandCampina:](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/jan-willem-kivits-400x250.jpg)
Jan Willem Kivits, FrieslandCampina: "2015 ar putea fi anul reintrării pe profit"
27 ianuarie 2015
5 minute
Restructurare, dublată de investiții. Așa s-ar rezuma în câteva cuvinte anul 2014 pentru FrieslandCampina, unul dintre cei mai importanți...
![Lucian Marin, Marco Polo CEE: “Volatilitatea este singura certitudine în 2015”](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/lucian-marin-400x250.jpg)
Lucian Marin, Marco Polo CEE: “Volatilitatea este singura certitudine în 2015”
27 ianuarie 2015
6 minute
Anii de recesiune au împins retailerii și furnizorii într-o zonă a pragmatismului, a eficientizării, a concretului de zi cu zi, dar în ciuda...
![Șeful Concurenței despre amenzile din retail: “Le-am acordat circumstanțe atenuante tuturor celor sancționați”](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/chiritoiu_cc-400x250.jpg)
Șeful Concurenței despre amenzile din retail: “Le-am acordat circumstanțe atenuante tuturor celor sancționați”
26 ianuarie 2015
4 minute
La începutul anului 2015, Consiliul Concurenței anunța cele mai mari amenzi din istoria retailului modern: aproximativ 35 de milioane de euro...
![Ilias Pliatsikas, Olympus România: „Pentru a supraviețui, trebuie să investești și să te diferențiezi”](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/ilias-pliatsikas-400x250.jpg)
Ilias Pliatsikas, Olympus România: „Pentru a supraviețui, trebuie să investești și să te diferențiezi”
23 ianuarie 2015
4 minute
Industria lactatelor trebuie să-și educe consumatorii pentru a avea șanse de creștere substanțială în viitor, este de părere Ilias Pliatsikas...
Produse noi:
![Vizual Tuborg ICE 002](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Vizual-Tuborg-ICE-002-400x250.jpg)
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
![Borotalco Pure relansare Progresiv](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Vizual-Borotalco-Pure-Progresiv-June-2024-400x250.jpg)
BOROTALCO relansează gama Pure
![Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sheba_3_002-400x250.jpg)
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
![Henkel relansează detergentul Perwoll Renew](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/perwol-1200x628-400x250.jpg)
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
![Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/domestos_power_foam_002-400x250.jpg)
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
![Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/vizual_packshots_chilly-400x250.png)
Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă
![Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/waterdrop-400x250.jpg)
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
![Campanie de imagine pentru Aquavia](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/aquavia-400x250.jpg)
Campanie de imagine pentru Aquavia
![Tchibo relansează Eduscho](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-tchibo_0-400x250.jpg)
Tchibo relansează Eduscho
![O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-fuchs_0-400x250.jpg)
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
![Gabriel Sandu, Pronto: ”Cheia succesului pe termen lung este inovarea”](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/gabriel-sandu-400x250.jpg)
Gabriel Sandu, Pronto: ”Cheia succesului pe termen lung este inovarea”
21 ianuarie 2015
5 minute
Retailerii independenți nu au cum să reziste pe o piață unde cumpărătorii au acces la un nivel din ce în ce mai ridicat al serviciilor,...
![Petru Berciu, BDG Import: „Pe piața băuturilor spirtoase nu mai există predictibilitate”](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2015/01/petru-berciu-400x250.jpg)
Petru Berciu, BDG Import: „Pe piața băuturilor spirtoase nu mai există predictibilitate”
21 ianuarie 2015
5 minute
Intensificarea concurenței a schimbat piața importurilor și distribuției de băuturi alcoolice. Într-o industrie cu branduri puternice, în care...