Interviuri din toate categoriile, pagina 19
Comerțul online, soluția pentru schimbarea radicală a comerțului tradițional?
23 august 2023
3 minute
Piața de e-commerce și retail tradițional din România a fost caracterizată printr-o serie de tendințe și investiții în tehnologie iar...
MCA Comercial: Ne-am bugetat afaceri de 100 de milioane de lei pentru 2023
21 august 2023
3 minute
MCA Comercial, unul dintre principalii jucători pe piața de retail din Râmnicu Sărat, și-a setat pentru anul acesta atingerea pragului de...
Marco Giudici, Lidl România: „Prețurile mici nu sunt singurul lucru important pentru clienți în zilele noastre"
21 august 2023
3 minute
Lidl România, liderul pieței locale de retail, estimează pentru 2023 un trend de creștere asemănător celui din 2022, când retailerul a bifat...
Tiberiu Dăneţiu, Auchan România: 2023 este în primul rând un an de perfecționare a formatelor cu care operăm, dar și unul al inovațiilor
21 august 2023
3 minute
Pentru Auchan Retail România, 2023 are toate premizele de a fi un an bun, iar prognozele de creștere sunt optimiste, chiar și după un avans...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
R-Create: Piața din România poate fi considerată o provocare în ceea ce privește economia circulară
21 august 2023
4 minute
Preocupate de economia circulară, Linda Vasilescu și Adina Humă, fondatoarele R-Create, au căutat o idee de business care să ajute la eliminarea...
Tandem, un proiect unic născut din prietenia a două crame
21 august 2023
4 minute
O premieră în industria vinului, proiectul Tandem reprezintă visul a doi executivi aflați la conducerea unor crame care ar putea fi considerate...
Fidelizarea clienților, pilon de dezvoltare pentru Farmacia de Detergent
17 august 2023
2 minute
Cu o medie a comenzilor de aproape cinci sute zilnic și un business care va atinge în acest an o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, Farmacia...
Bogdan Chirițoiu, Consiliul Concurenței: Va crește numărul magazinelor în care vom vedea reduceri ale prețurilor alimentelor
16 august 2023
2 minute
Prețurile medii ale alimentelor de bază vizate de ordonanța privind plafonarea adaosurilor comerciale au scăzut cu până la 43% în prima...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Cum susține Metro România creșterea accelerată din categoria fresh și ultrafresh
16 august 2023
4 minute
În cazul Metro România, categoria produselor fresh (legume, fructe) și ultrafresh (carne, lactate) a avut anul trecut un ritm de creștere de...
Daniel Gross, Penny România: Ne concentrăm pe atingerea targetului de a deschide încă 35-40 de magazine
16 august 2023
3 minute
Pentru Penny România, 2022 a stat sub semnul creșterii, fiind un an record din perspectiva creșterii cifrei de afaceri. Avansul de 33% a fost...