Fidelizarea clienților, pilon de dezvoltare pentru Farmacia de Detergent

Cu o medie a comenzilor de aproape cinci sute zilnic și un business care va atinge în acest an o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, Farmacia de Detergent mizează pe procesul de fidelizare al clienților pentru a duce compania la nivelul următor. În acest moment, 50% dintre cei care folosesc detergentul pe bază de bicarbonat de sodiu sunt clienți fideli. Fidelizarea clienților, pilon de dezvoltare pentru Farmacia de Detergent

„De la început, businessul nostru a fost pe un trend ascendent constant, mult mai puternic în acest an datorită fidelității clienților noștri care au crezut în noi și au revenit cuceriți de rețeta unică cu bicarbonat de sodiu, în loc de clor, și uleiuri naturale de nuca de cocos. În același timp, ne-am luat angajamentul ca orice creștere de preț de materie primă să o suportăm noi fără să transferam nimic clienților noștri”, a explicat  Ilie Pană, unul dintre fondatorii Farmaciei de Detergent, pentru Progresiv.

În acest moment, compania înregistrează o medie de aproape 500 de comenzi pe zi, aproape dublu față de aceeași perioadă a anului trecut, iar ritmul este în creștere. Până la finalul acestui an, fondatorii estimează că vor înregistra 700 de comenzi zilnic.

„Capacitatea noastră de producție este în continuă extindere în directă legătură cu ambițiile pe care le avem de dublare anuală a comenzilor și de extindere pe canale noi de distribuție. Suntem cu un pas înainte în termen de investiții, ca să putem crește stabil și contant, păstrându-ne sănătatea businessului și rata de serviciu excepțională pe care o avem astăzi atât față de clienții de pe site, cât și față de clienții parteneri retail”, declară Ilie Pană.

Anul 2023 a venit și cu noutăți la nivel de portofoliul pentru Farmacia de Detergent ca urmare a sugestiilor primite de la clienți. Un exemplu în acest sens este „Kitul pompiță cu dozator” necesar produsului de bază al companiei, detergentul în ambalaj de 10 litri. Producătorul a lansat și „kitul Farmacistului”, dedicat primei achiziții făcute de un client, și ale cărui flacoane Erlenmeyer au fost special gândite pentru refill.


Citește și Formulele câștigătoare pentru categoria gelurilor de duș și a săpunurilor


„Un succes neașteptat a fost cel al parfumului de tei pe care l-am adăugat rețetei noastre. Stocul pe care l-am estimat pentru o vânzare de două săptămâni a fost epuizat în patru ore în urma newsletterului pe care l-am dat clienților noștri. Astfel, acesta a intrat în gama permanentă ocupând primul loc de atunci. Avem în plan și alte parfumuri speciale”, spun fondatorii.

În acest moment, gama Farmaciei de Detergent conține, pe lângă cutiile de 10 litri, și kitul „Farmacistului” care are două flacoane tip Erlenmeyer de 2litri, adică 40 de spălări pe flacon, produse care pot fi comandate pe siteul producătorului.

„Suntem deschiși extinderii noastre pe canalele de retail modern și de operatori locali importanți. Avem câteva parteneriate și suntem în discuții cu mari jucători de pe piață care apreciază ceea ce am realizat. Ne dorim astfel să ajungem mai aproape de clienții noștri”, adaugă fondatorii Farmacia de Detergent.

Ambiția noastră este să încheiem anul la 10 milioane de euro și să fim prezenți alături de câțiva parteneri strategici de retail. Dar mai ales este sa ajungem în casele a peste 250.000 de familii și să îi facem fericiți.

Pornit de la acoperirea unei nevoi punctuale, businessul Farmacia de Detergent și-a propus să ofere consumatorilor români un produs prietenos cu mediul, fără să fie neapărat bio. În doar doi ani de la lansare, detergentul produs la Băilești, în județul Dolj, își propune să ajungă la peste 250.000 de gospodării doar prin intermediul vânzărilor online.

Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Andrei Popescu, Freshful: În ciuda provocărilor, ținta pentru 2023 este dublarea businessului
Andrei Popescu, Freshful: În ciuda provocărilor, ținta pentru 2023 este dublarea businessului
Cu 73.000 de mii de clienți unici la finalul lui 2022, Freshful pariază în continuare pe cartea creșterii, miza pentru anul acesta fiind una...
Farmacia de Detergent, rețeta unui business ajuns la 3 milioane de euro în doi ani
Farmacia de Detergent, rețeta unui business ajuns la 3 milioane de euro în doi ani
Pornit de la acoperirea unei nevoi punctuale, businessul Farmacia de Detergent și-a propus să ofere consumatorilor români un produs prietenos cu...
Farmacia de Detergent vizează afaceri de 10 milioane de euro în 2023
Farmacia de Detergent vizează afaceri de 10 milioane de euro în 2023
Businessul care a luat naștere prin unirea a două povești de antreprenoriat, Farmacia de Detergent și Laboratorul de Șosete, vizează...