Farmacia de Detergent vizează afaceri de 10 milioane de euro în 2023

Businessul care a luat naștere prin unirea a două povești de antreprenoriat, Farmacia de Detergent și Laboratorul de Șosete, vizează extinderea afacerilor în 2023 până la pragul de 10 milioane de euro și 700 de comenzi zilnic. În acest moment, media zilnică este de 400 de comenzi, fiecare însemnând un pachet cu 10 litri de detergent. Farmacia de Detergent vizează afaceri de 10 milioane de euro în 2023

„Dacă inițial, atunci când am dat drumul la Farmacia de Detergent eram organizați împreună cu compania producătoare să realizăm undeva la 50 de tone de detergent lichid pe lună, am crescut rapid undeva la 100 de tone pe lună, iar acum suntem deja la capacitatea de 150 de tone pe lună. Cu ultimele îmbunătățiri, în materie de management și de tehnologie, capacitatea se poate tripla”, declară Laurențiu Ungureanu, unul dintre fondatorii Farmaciei de Detergent.

Cu o investiție care a depășit jumătate de milion de euro, Farmacia de Detergent a ajuns rapid la consumatori bazându-se pe o rețetă unică la care fondatorii au lucrat timp de doi ani. Pentru a-și susține produsul, au accesat fonduri europene și au pus la bătaie economiile acumulate după mulți ani de muncă în Italia.

În cei doi ani de existență pe piața locală, Farmacia de Detergent a ajuns la peste 130.000 de gospodării, singura promovare făcută fiind cea în mediul online. De fapt, transparența cu care fondatorii au prezentat fabrica și procesele din spatele Farmaciei de Detergent le-a adus încrederea clienților, transformați astfel în cei mai buni ambasadori ai brandului. Pentru a ajunge mai aproape de nevoile acestora, fondatorii pregătesc acum noi ambalaje și, totodată, vizează listarea în retailul modern.

„Suntem într-un proces de îmbunătățire continuă care nu se va opri niciodată. Vom fi foarte atenți să lansăm doar produse noi relevante, care aduc valoare imensă în viața oamenilor și care, pe lângă detergent, vin și cu un zâmbet la pachet”, declară fondatorii.

Modelul de business le-a adus fondatorilor o cifră de afaceri de peste trei milioane de euro în doar doi ani de la funcționare. Ce i-a diferențiat de concurență? Comunicarea directă cu fiecare client în parte.

„Noi comunicăm direct cu fiecare client în parte. Putem să facem acest lucru pentru că absolut fiecare client achizitionează direct de la noi detergentul, de pe magazinul online, nu prin intermediari. La acest lucru se adaugă faptul că suntem în contact direct și aproape instant cu toți oamenii care ne urmăresc pe rețelele de socializare, ne scriu mesaje, comentarii și ne distribuie conținutul”, declară Ilie Pană, unul dintre fondatori.

Cum a luat naștere Farmacia de Detergent, care este povestea antreprenorilor și ce planuri au pentru 2023 puteți citi pe larg în ediția de decembrie a revistei Progresiv.

Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Fidelizarea clienților, pilon de dezvoltare pentru Farmacia de Detergent
Fidelizarea clienților, pilon de dezvoltare pentru Farmacia de Detergent
Cu o medie a comenzilor de aproape cinci sute zilnic și un business care va atinge în acest an o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, Farmacia...
Farmacia de Detergent, rețeta unui business ajuns la 3 milioane de euro în doi ani
Farmacia de Detergent, rețeta unui business ajuns la 3 milioane de euro în doi ani
Pornit de la acoperirea unei nevoi punctuale, businessul Farmacia de Detergent și-a propus să ofere consumatorilor români un produs prietenos cu...
Categoria în care inovația rămâne un „must have”
Categoria în care inovația rămâne un „must have”
Într-o piață aflată în continuă schimbare, în care formatele moderne de produse câștigă tot mai mult teren, contextul pandemic a creat loc...