Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre sustenabilitate, green & CSR în industria de retail & FMCG., pagina 25
![Noua măsură a succesului](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/05/244-managementul-crizei-01-400x250.jpg)
Noua măsură a succesului
4 mai 2020
3 minute
Umanitatea intră într-o criză profundă. Oamenii sunt preocupați de nevoile de bază, suntem cu toții în fața unor reflecții și resetări...
![O categorie puternic influențată de sărbătorile de peste an](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/03/242-focus-produse-vegetale-400x250.jpg)
O categorie puternic influențată de sărbătorile de peste an
9 martie 2020
6 minute
Sunt tot mai mulți producători care investesc în linii de producție dedicate alimentelor pe bază de proteină vegetală și tot mai mulți...
![2020, anul care face apel la responsabilitate financiară](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/01/241-analiza-macro-01-400x250.jpg)
2020, anul care face apel la responsabilitate financiară
27 ianuarie 2020
3 minute
2019 a fost anul în care cele mai importante companii din retail & FMCG au înregistrat creșteri pe toată linia. Cifrele bune sunt puse pe...
![Românii, tot mai interesați de reciclarea plasticului](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/01/reciclare_plastic_shutterstock_1175389921-400x250.jpg)
Românii, tot mai interesați de reciclarea plasticului
22 ianuarie 2020
1 minut
9 din 10 români consideră lipsa reciclării selective o problemă urgentă, iar comportamentul general al populației față de reciclare are o...
Progresiv recomandă:
![Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/bogdan_ion_ey_romania_002-400x250.jpg)
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
![Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/kaufland_colectare_a_capsulelor_nescafe_dolce_gusto_3_002-400x250.jpg)
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
![În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/emag_6-400x250.jpg)
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
![Când devine profitabilă achiziția unui RVM](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/envipco_rvm-400x250.jpg)
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
![Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/ambalaje_shutterstock_2383732921-400x250.jpg)
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
![Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sgr_bon_garantie_0-400x250.jpg)
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
![Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cacao_shutterstock_2107738592-400x250.jpg)
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
![Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cristian_matei_002-400x250.jpg)
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
![Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/coca-cola_16-400x250.jpg)
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
![Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/roxana_manolescu_ceo_caroli_foods_group_002-400x250.jpg)
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
![Auchan a colectat 10.000 de litri de ulei alimentar uzat în 5 săptămâni](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/11/auchan_-_program_colectare_ulei_002-400x250.jpeg)
Auchan a colectat 10.000 de litri de ulei alimentar uzat în 5 săptămâni
26 noiembrie 2019
1 minut
Auchan România anunță că a depășit obiectivul setat pentru 2020 în privința colectării uleiului alimentar uzat. În cinci săptămâni,...
![Mâncare în valoare de 400 miliarde dolari, risipită anual](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/10/risipa_alimentara_3shutterstock_69153892_0-400x250.jpg)
Mâncare în valoare de 400 miliarde dolari, risipită anual
15 octombrie 2019
1 minut
14% din producția mondială de alimente se pierde în drum spre vânzare, iar Europa este pe locul doi în topul risipei, pe picior de egalitate cu...
![[P] Reciclarea – de la „moft” la ”must”](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/06/reciclarea_moft_sau_must.jpg-400x250.jpeg)
Reciclarea – de la „moft” la ”must”
10 iunie 2019
4 minute
Retailerii care s-au adaptat nevoilor de consum, devenind mai verzi și mai „fresh”, au câștigat mai ales la capitolul fidelizare. Iar dacă...
![Studiu: cu ce asociază consumatorii români un stil de viață sănătos](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/06/cumparator_0-400x250.jpg)
Studiu: cu ce asociază consumatorii români un stil de viață sănătos
5 iunie 2019
2 minute
Consumatorii români sunt din ce în ce mai preocupați de un stil de viață sănătos, însă nu întotdeauna sunt informați corect, arată un...
Produse noi:
![Vizual Tuborg ICE 002](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Vizual-Tuborg-ICE-002-400x250.jpg)
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
![Borotalco Pure relansare Progresiv](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Vizual-Borotalco-Pure-Progresiv-June-2024-400x250.jpg)
BOROTALCO relansează gama Pure
![Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sheba_3_002-400x250.jpg)
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
![Henkel relansează detergentul Perwoll Renew](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/perwol-1200x628-400x250.jpg)
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
![Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/domestos_power_foam_002-400x250.jpg)
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
![Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/vizual_packshots_chilly-400x250.png)
Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă
![Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/waterdrop-400x250.jpg)
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
![Campanie de imagine pentru Aquavia](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/aquavia-400x250.jpg)
Campanie de imagine pentru Aquavia
![Tchibo relansează Eduscho](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-tchibo_0-400x250.jpg)
Tchibo relansează Eduscho
![O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-fuchs_0-400x250.jpg)
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
![[P] Viitorul va fi verde sau nu va fi deloc](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/04/snrb-400x250.png)
Viitorul va fi verde sau nu va fi deloc
15 aprilie 2019
3 minute
Tendința de a trăi sănătos atrage din ce în ce mai mulți consumatori la nivel global, cu efecte vizibile și pe plan local. Accesul la hrană...
![Studiu: Milenialii caută „eticheta curată” și preferă „puțin și bun”](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/08/cumparator-400x250.jpg)
Studiu: Milenialii caută „eticheta curată” și preferă „puțin și bun”
20 august 2018
2 minute
Consumatorii din generația millennials optează pentru mâncarea realizată din ingrediente a căror proveniență este cunoscută, iar atunci când...