Analize din toate categoriile, pagina 97

Europa se umple de magazine manifest. România încă în stadiul de expansiune [Galerie foto]
Europa se umple de magazine manifest. România încă în stadiul de expansiune [Galerie foto]
23 iulie 2015
2 minute
Progresiv
Magazine mai puține, dar mai memorabile. Așa sună una dintre tendințele următorilor ani în retail, indiferent de sursa studiilor de profil. Iar...
Evoluția retailului și fiscalizarea revitalizează piața de legume-fructe
Evoluția retailului și fiscalizarea revitalizează piața de legume-fructe
22 iulie 2015
5 minute
Progresiv
Dezvoltarea de proiecte care pun accentul pe produsele autohtone în lanțurile de magazine și înăsprirea controalelor care au dus la o mai bună...
Viitorul sună bine pentru magazinul de proximitate
Viitorul sună bine pentru magazinul de proximitate
22 iulie 2015
5 minute
Progresiv
Optimismul cu care este privit în întreaga Europă retailul convenience format din magazine mici de proximitate este alimentat de ultimele studii...
Magazinul Nasti&Co, în căutarea unor noi canale de vânzare
Magazinul Nasti&Co, în căutarea unor noi canale de vânzare
20 iulie 2015
4 minute
Progresiv
Într-un oraș cu o concurență puternică venită din partea retailerilor internaționali, proprietarii rețelei Nasti&Co din Cluj-Napoca au...
Promoțiile și sezonalitatea, doi „jucători” importanți în piața deodorantelor
Promoțiile și sezonalitatea, doi „jucători” importanți în piața deodorantelor
20 iulie 2015
2 minute
Progresiv
După o perioadă de câțiva ani mai dificilă, categoria deodorantelor a revenit pe creștere în majoritatea canalelor în 2015, fenomen susținut...
Consumatorii din ţările în curs de dezvoltare sunt cei mai înclinaţi să încerce produsele noi - studiu Nielsen
Consumatorii din ţările în curs de dezvoltare sunt cei mai înclinaţi să încerce produsele noi - studiu Nielsen
16 iulie 2015
3 minute
Progresiv
Nouă dintre cele 11 țări participante la studiul global al Nielsen privind produsele noi, care au avut cel mai mare procent de early adopters...
Cine a câștigat și cine a pierdut în retailul românesc din 2014
Cine a câștigat și cine a pierdut în retailul românesc din 2014
10 iulie 2015
5 minute
Progresiv
Cele 13 rețele internaționale de magazine prezente în România au raportat vânzări de peste 38 de miliarde de lei (8,6 miliarde de euro) pe...
Luptă de gherilă pe preț în piața uleiului vegetal
Luptă de gherilă pe preț în piața uleiului vegetal
8 iulie 2015
5 minute
Progresiv
Piața uleiurilor vegetale din România, dominată de produsele din floarea-soarelui, a trecut în ultimii ani printr-un proces puternic de...
Nielsen: Majoritatea promoţiilor din retail provoacă pierderi furnizorilor
Nielsen: Majoritatea promoţiilor din retail provoacă pierderi furnizorilor
7 iulie 2015
2 minute
Progresiv
Şase din zece promoţii din comerţ aduc pierderi furnizorilor de bunuri de larg consum, iar situaţia se înrăutăţeşte – potrivit unei...
Ieftiniri pe toată linia la alimentele de bază în iunie - studiu
Ieftiniri pe toată linia la alimentele de bază în iunie - studiu
3 iulie 2015
1 minut
Progresiv
Preţul alimentelor de bază a scăzut, în medie, cu 12% în luna iunie după implementarea TVA-ului de 9%, conform unei analize realizate prin...
1...969798...103