Analize din toate categoriile, pagina 97
Europa se umple de magazine manifest. România încă în stadiul de expansiune [Galerie foto]
23 iulie 2015
2 minute
Magazine mai puține, dar mai memorabile. Așa sună una dintre tendințele următorilor ani în retail, indiferent de sursa studiilor de profil. Iar...
Evoluția retailului și fiscalizarea revitalizează piața de legume-fructe
22 iulie 2015
5 minute
Dezvoltarea de proiecte care pun accentul pe produsele autohtone în lanțurile de magazine și înăsprirea controalelor care au dus la o mai bună...
Viitorul sună bine pentru magazinul de proximitate
22 iulie 2015
5 minute
Optimismul cu care este privit în întreaga Europă retailul convenience format din magazine mici de proximitate este alimentat de ultimele studii...
Magazinul Nasti&Co, în căutarea unor noi canale de vânzare
20 iulie 2015
4 minute
Într-un oraș cu o concurență puternică venită din partea retailerilor internaționali, proprietarii rețelei Nasti&Co din Cluj-Napoca au...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Promoțiile și sezonalitatea, doi „jucători” importanți în piața deodorantelor
20 iulie 2015
2 minute
După o perioadă de câțiva ani mai dificilă, categoria deodorantelor a revenit pe creștere în majoritatea canalelor în 2015, fenomen susținut...
Consumatorii din ţările în curs de dezvoltare sunt cei mai înclinaţi să încerce produsele noi - studiu Nielsen
16 iulie 2015
3 minute
Nouă dintre cele 11 țări participante la studiul global al Nielsen privind produsele noi, care au avut cel mai mare procent de early adopters...
Cine a câștigat și cine a pierdut în retailul românesc din 2014
10 iulie 2015
5 minute
Cele 13 rețele internaționale de magazine prezente în România au raportat vânzări de peste 38 de miliarde de lei (8,6 miliarde de euro) pe...
Luptă de gherilă pe preț în piața uleiului vegetal
8 iulie 2015
5 minute
Piața uleiurilor vegetale din România, dominată de produsele din floarea-soarelui, a trecut în ultimii ani printr-un proces puternic de...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Nielsen: Majoritatea promoţiilor din retail provoacă pierderi furnizorilor
7 iulie 2015
2 minute
Şase din zece promoţii din comerţ aduc pierderi furnizorilor de bunuri de larg consum, iar situaţia se înrăutăţeşte – potrivit unei...
Ieftiniri pe toată linia la alimentele de bază în iunie - studiu
3 iulie 2015
1 minut
Preţul alimentelor de bază a scăzut, în medie, cu 12% în luna iunie după implementarea TVA-ului de 9%, conform unei analize realizate prin...