Ieftiniri pe toată linia la alimentele de bază în iunie - studiu

Preţul alimentelor de bază a scăzut, în medie, cu 12% în luna iunie după implementarea TVA-ului de 9%, conform unei analize realizate prin intermediul aplicației Field Agent. Cercetarea a monitorizat 26 de articole (orez, mălai, ulei de floarea soarelui, ouă, carne de pui) în  66 de magazine din reţelele Carrefour, Kaufland,  Lidl și Billa, în perioada 27-30 mai, respectiv 12-18 iunie. Magazinele au fost alese aleatoriu: 15 hypermarketuri Kaufland, 21 discountere Lidl, 11 hypermarketuri Carrefour și 19 supermarketuri Billa, acestea fiind localizate în orașele mari din țară (București, Bacău, Iași, Oradea, Cluj-Napoca, Brașov, Craiova, Sibiu, Timișoara, Suceava, Pitești, Ploiești, Târgu Mureș și Constanța). Ieftiniri pe toată linia la alimentele de bază în iunie - studiu

Cele mai mule produse au avut, în luna iunie, un preţ redus cu 12,1%-12,3% faţă de sfârşitul lunii mai, însă au fost şi articole cu reduceri mai mari. Astfel, în reţeaua Billa, orezul Deroni Canolino a avut o scădere de 16,8%, iar uleiul de floarea soarelui Raza Soarelui s-a ieftinit cu 17,4%. În magazinele Kaufland, preţul mălaiului superior ”Gata mămăliga” s-a redus cu 17,7%.

Field Agent este o aplicație prin intermediul căreia companiile pot culege rapid informații din teren prin intermediul feedback-ului cumpărătorilor care devin utilizatori. Oricine deține un smartphone pe care să-și descarce aplicația și un card bancar în care să primească banii, poate deveni deja utilizator Field Agent.

tabel preturi alimente Field Agent
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Cea de-a 14-a ediție a INSPIRO, evenimentul Progresiv departe de exceluri și aproape de oameni, a reunit la Le Chateau Ballroom , sub tema-umbrelă...
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Schimbarea peisajului demografic, stiluri de viață din ce în ce mai fluide sau impactul imperativ asupra oamenilor și al planetei se numără...
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business din piața locală de retail & FMCG, a încheiat cea de-a 23-a ediție. Sub sloganul...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...
Despre cum transformăm banalul în extraordinar, la INSPIRO 2022
Despre cum transformăm banalul în extraordinar, la INSPIRO 2022
Circa 170 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 7 iulie, la Grădina Face Convention Center, la cea de-a 12-a...
STRAUSS România sărbătorește 40 de ani de energie AMIGO
STRAUSS România sărbătorește 40 de ani de energie AMIGO
  #article-content-featured {display: none;} #mp4_box {padding-top:0!important;} În anul 1982, cafeaua Amigo ajunge pentru prima dată în...