Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers

Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a ediție a INSPIRO pentru a descoperi împreună povești sub tema-umbrelă ”Lucky Numbers”. Cifrele sunt, în fond, cele care fac legătură dintre personal și business, dintre performanță și eșec, sunt acele detalii care ne ambiționează și care fac diferența dintre numărul 1 și numărul 2. Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers

INSPIRO este un eveniment Progresiv, departe de exceluri și cifre, dar aproape de oameni și cu povești motivaționale. Tema-umbrelă a acestei ediții, ”Lucky Numbers”, a reprezentat un joc de semnificații în jurul puterii numerelor și a felului în care, (in)conștient, au influențat viața personală și profesională a speakerilor care au alcătuit încă un line-up de nota 10.

sergiu negut

0=>1=>10=>100 - Sergiu Neguț, antreprenor, business angel și fondator FintechOS

”Fără număr sunt încercările nereușite, însă rolul lor este să ne ajute să facem încercări reușite”. Aceasta este ideea cu care Sergiu Neguț a deschis conferința, îndemnându-i pe cei prezenți să aibă curajul să facă primul pas și să facă greșeli mai bune și să aibă mai multă încredere în cei alături de care construiesc businessuri. ”O afacere de succes reușește să crească doar cu alți oameni, cu bani, dar și cu inspirație. Când muncești mult, uiți să mai gândești. Așa că uneori, e bine să luați o pauză și să vă gândiți de ce faceți ceea ce faceți. Să ne propunem să folosim mai mult munca altora, banii altora, cunoștințele altora”, a fost recomandarea lui Sergiu Neguț.

paula herlo

The power of one: how small actions create big change – Paula Herlo, jurnalist

Ce face Paula Herlo, jurnalist de investigații, cu proiectul România Te Iubesc știm cu toții. Ce a stat însă în spatele motivației de a se implica constant și de a pune umărul la schimbarea României?

Atunci când întâlniți oameni care au un vis nebunesc, măcar ascultați-le povestea pentru că s-ar putea să vă prindă atât de tare încât să faceți un pas în ea și să fiți mândri de rezultat. România se tot scrie și rescrie în ultimii ani, dar pare că lucrurile merg spre bine. Atunci când facem bine, ne facem bine!”, a spus Paula Herlo în cadrul INSPIRO - Lucky Numbers.

razvan botezatu

Vârsta nu este doar un număr – Răzvan Botezatu, Chief Growth Officer Untold Universe (Untold Grup)

”Dacă vrei să îți schimbi viața trebuie să ieși din zona de confort.” ”De multe ori în viața noastră de oameni de business punem prea des etichete și nu ne raportăm cu încredere la ceilalți.” ”Speranța nu e o strategie.” ”Dacă vrei să îi ajuți pe cei din jurul tău să crească, ia presiunea de pe umerii lor”. Acestea sunt patru dintre cele mai importante lecții pe care Răzvan Botezatu le-a învățat în cei peste 30 de ani în care a testat mediul corporatist, dar și antreprenoriatul. Îndemnul său pentru participanții INSPIRO? ”Toți oamenii pe care îi întâlnim în viața noastră au un scop dincolo de cifre. Cred că e important să avem încredere în instinctele noastre și să dăm o sansă necunoscutului”, a spus Răzvan Botezatu.

virgil stanescu

My Lucky Numbers: 90% antrenament și 10% oportunitate – Virgil Stănescu, Președinte Executiv Sports HUB și Vicepreședinte CEO Clubs România

Virgil Stănescu a început să joace baschet la 17 ani, o vârstă la care alți jucători renunță la acest sport. Care a fost rețeta pentru o carieră impresionantă? ”Sportul nu are un department de marketing care te trece linia de sosire. Noi ne antrenăm 90% din timp pentru 10% de joc. Nu există scurtătură pentru a atinge ceea ce ne propunem să facem. Nu există noroc. Încrederea pe care ne-o clădim are în spate o grămadă de exerciții. Pregătirea și antrenamentul nu îți garantează victoria, dar îți garantează creșterea. Poți învăța jocul, dar nu și cum se joacă”, a punctat Virgil Stănescu.

El a adăugat că este important ca liderii să știe ce obiective au. ”Vrem o echipă? Vrem o echipă care să crească repede? Vrem o echipă care să genereze rezultate?”.

Dan Nistor

1st și lecțiile unui drum din România în Japonia – Dan Nistor, Director General Nordic Group

Autenticitate. Integritate. Învățare. Acestea sunt cele trei cuvinte pe care Dan Nistor, CEO-ul Nordic Group, a încercat să și le însușească de-a lungul celor peste 30 de ani de experiență în industria FMCG. ”Trebuie să știm și să înțelegem cum lucrează și ce nevoi au oamenii cu care lucrăm. Sunt un susținător al diversității pentru că diversitatea și modul de gândire diferit fac parte din reușită. Dacă nu avem diversitate, trebuie să o creăm”, a punctat Dan Nistor.

Adrian Ariciu

Viața în viteza a-8-a – Adrian Ariciu, CEO METRO România

Aflat din 2020 la conducerea operațiunilor Metro România, profesionistul Adrian Ariciu are o experiență 20 de ani în industria de retail & FMCG. Povestea omului Adrian Ariciu este construită însă ca o paralelă între una dintre marile sale pasiuni (Formula 1) și viziunea sa în business, cu accent pe aspecte personale cheie, pe care le-a aplicat și în viața profesională.

”Cred că ne place și ne dorim să fim numărul unu. Orice pilot de formula 1 vrea să fie primul pe podium. Iar eu, pe plan personal, vreau sa fiu un tată cât mai bun pentru fiica mea. Pe plan profesional, ambiția aceasta de a fi mai bun zi de zi ne duce mai departe. Repetând lucrurile bune pe care le facem ajungem să creștem. Excelența face diferența. Cred că și în sport, și în viață, cu cât facem lucrurile mai în viteză, experimentăm mai mult, învățăm mai mult”, a declarat Adrian Ariciu.

Andrei Haret

Curajul reinventării – Andrei Hareț, International Managing Director

Andrei Hareț, International Managing Director, a urcat pe scenă pentru a vorbi despre experiențele personale acumulate de-a lungul cariei sale în diverse companii globale, cât și despre trecerea la un nou stil de viață după aproximativ 25 de ani de corporație. ”Prima concluzie pe care vreau să o împărtășesc cu voi este că nu trebuie neapărat să te reinventezi. Iar a doua este faptul că reinventarea personală nu presupune și nu este despre ce vei face nou, ci despre cum vrei să vii, ce fel de om vrei să fii în noul mod de viață în care vrei să trăiești. Pentru cine vrea, într-adevăr, o schimbare de viață, trebuie să-și dea seama ce fel de om vrea să devină, nu ce vrea să facă”, și-a încheiat Andrei Hareț speech-ul la INSPIRO.

Dana Dima

În zodia lui 13 – Dana Dima, Vicepreședinte Retail&Private Banking BCR

Un bancher atipic, care nu vorbește despre cifre, ci despre oameni, Dana Dima este de părere că în spatele fiecărei cifre se ascunde o poveste de succes și potențialul unei vieți mai bune.

”Cred cu tărie că cifrele sunt unealta noastră. Cine știe și înțelege cifrele poate să străbată orice drum. De prea multe ori, cifrele ne sperie, iar teama face loc necunoașterii. Alteori, cifrele ne ghidează visurile, ajutând sau nu la îndeplinirea dorințelor. Temerea face parte din viața noastră, cifrele ne pot ajuta să facem față temerilor. Dar, de cele mai multe ori, cifrele trebuie să ne ofere siguranță”, a spus Dana Dima

Marcel Vulpoi

Numbers don’t lie – Marcel Vulpoi, Co-proprietar Gramofon Wine

„Numbers don’t lie” crede Marcel Vulpoi, coproprietarul Gramofon Wine, și unul dintre oamenii pentru care cifrele fac parte din rutina zilnică. Doctor în contabilitate din anul 2009, Marcel și-a diversificat portfoliul cu investiții în domeniul producției de vin și în HoReCa. ”Cred că reușita unui business constă în identificarea răspunsului la întrebarea «Cum folosim cifrele în raport cu cea mai importantă resursă a noastră?». Eu am vrut să am angajați fericiți și din punctul meu de vedere fericirea vine din trei lucruri: bani, mediu de lucru și asigurarea unui traseu profesional”, a punctat Marcel Vulpoi.

adela militaru

De la 5 la 500 – Adela Militaru, Sales&Trade Marketing Director JTI România

Adela Militaru a urcat pe scenă pentru a vorbi despre momentele care au format-o ca lider de echipe mici și mari, cum au provocat-o și ce lecții a învățat, numai bune de împărtășit.

Primul meu pas în relația cu echipa numeroasă pe care o conduc a fost să îi cunosc. Oricât de mare e investiția de timp, merg și interacționez cu ei. Îi ascult și le ofer recunoaștere pentru ceea ce fac sau chiar pentru ceea ce au făcut înainte de mine. De asemenea, le vorbesc despre viitor, indiferent dacă este de bine sau de rău. Ultimul pas este de a-i impacta și în viitor, adică și după ce eu sau el pleacă din companie - este important să-și ia motivarea în propriile mâini, să știe care sunt pașii simpli pentru a se dezvolta, să aibă curajul să discute despre carieră pentru că sunt foarte mulți oameni care nu pot articula punctele lor forte sau unde se pot dezvolta în continuare", a explicat Adela Militaru.

Trebuie să îți pese de oameni mai mult decât de obiective. Oamenii simt când îți pasă de ei și astfel pot muta munții din loc", a concluzionat Adela.

Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland România inaugurează săptămâna aceasta un nou magazin în nordul Capitalei, în cartierul Pipera. Acesta este hipermarketul cu numărul...
Despre cum transformăm banalul în extraordinar, la INSPIRO 2022
Despre cum transformăm banalul în extraordinar, la INSPIRO 2022
Circa 170 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 7 iulie, la Grădina Face Convention Center, la cea de-a 12-a...