Articole publicate de Alina Dragomir, pagina 4
Freshful by eMAG lansează conceptul Piața cu Freshful
22 august 2024
2 minute
Freshful by eMAG aduce experiența de la piață în online și lansează noul concept Piața cu Freshful care integrează în platformă o ofertă...
Sezamo își extinde portofoliul de mărci proprii
20 august 2024
1 minut
Supermarketul online Sezamo și extinde portofoliul de mărci proprii și aduce o inovație pe piața alimentelor pentru bebeluși prin lansarea...
RetuRO pune pe harta României cel de-al 6-lea centru regional
20 august 2024
2 minute
RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, a deschis în comuna Almăj, din...
Unison, definiția antreprenoriatului ca o cursă cu obstacole
19 august 2024
5 minute
Chiar dacă oficial povestea Unison începe în 2018, cu un bistrou 100% vegan, businessul a trecut prin multiple etape de dezvoltare și regândire....
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Farmec vrea 200.000 de clienți înscriși în programul de fidelizare BeautyCLUB by Gerovital
19 august 2024
2 minute
Farmec lansează programul de fidelizare BeautyCLUB by Gerovital într-un sistem nou, ce integrează achizițiile din magazinele fizice și...
Gilles Ballot, Carrefour România: Avem un plan ambițios de creștere în 2024
12 august 2024
4 minute
După ce 2023 a adus o cifră de afaceri de 14,35 miliarde de lei pentru grupul Carrefour pe plan local, retailerul este încrezător în ceea ce...
Olga Drăguinea, Lidl România: Ne propunem o expansiune accelerată și o acoperire teritorială din ce în ce mai mare
12 august 2024
3 minute
Lidl România își propune în următorii ani o expansiune accelerată și o acoperire teritorială mai mare, obiectiv care se va concretiza prin...
Dumitru Petrașcu, Viorica Cosmetic: Intrarea pe piața din România este un pariu câștigat
12 august 2024
4 minute
Deși este prima piață externă în care producătorul de cosmetice Viorica a decis să intre direct, România reprezintă un pariu câștigat, în...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
2023, un an sub semnul creșterii pentru retailerii independenți
12 august 2024
4 minute
2023 a stat sub semnul creșterii pentru cei mai importanți retaileri independenți, doar doi jucători din top 20 raportând un avans al cifrei de...
Coca-Cola HBC România recuperează din scăderea volumelor în primul semestru
8 august 2024
2 minute
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de aproximativ 5% a volumelor comercializate în primul...