Sezamo lansează Lambini BIO, o marcă privată de mâncare pentru bebeluși

Supermarketul online Sezamo și extinde portofoliul de mărci proprii și aduce o inovație pe piața alimentelor pentru bebeluși prin lansarea mărcii private Lambini BIO. Oferta include 15 produse, precum gustări din fructe, carne și legume, toate produsele fiind organice și cu certificare Demeter. Sezamo lansează gama Lambini BIO

Lambini BIO își propune să stabilească un nou standard în alimentația pentru bebeluși și pune un accent deosebit pe compoziția produselor. Toate gustările Lambini BIO sunt lipsite de îngroșători, fără adaos de sare sau zahăr și includ opțiuni fără gluten sau lactate. În total, gama Lambini BIO include 15 tipuri de produse, de la piureuri 100% naturale din fructe, aromatizate cu mere, piersici sau banane, până la preparate mai elaborate, precum spaghete bolognese, couscous mediteranean sau somon cu orez.

Certificarea Demeter înseamnă că produsele Lambini respectă standarde foarte stricte de agricultură biodinamică, o metodă de cultivare ecologică care merge dincolo de cerințele obișnuite pentru produsele organice. Produsele cu certificare Demeter sunt considerate de o calitate superioară, fiind cultivate fără utilizarea de pesticide chimice, îngrășăminte sintetice sau organisme modificate genetic (OMG-uri). De asemenea, această certificare implică respectarea unor principii etice, cum ar fi bunăstarea animalelor și protejarea biodiversității.

Lansarea Lambini BIO vine la doar o lună de la lansarea brandului MODDIA Baby, care include scutece hipoalergenice, chiloței tip scutec și șervețele umede biodegradabile.

Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.

Produse nutritie speciala Sezamo cumparaturi online egrocery sacosa cu produse freshf de la supermarketul online Sezamo. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Sezamo restituie clienților nemultumiți de două ori valoarea produsului
Supermarketul online Sezamo anunță că oferă o garanție fără precedent în industria livrării de produse alimentare: potențialii clienți...
Michael Kaiser director comercial Sezamo FMCG categorii produse carne de gratar. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sezamo: Carnea de grătar reprezintă 70% din achizițiile din categorie
Preferințele clienților supermarketului online Sezamo reflectă o predilecție majoră pentru carnea de grătar, aceasta reprezentând 70% din...
Portret Michael Kaiser Director Comercial Sezamo
Sezamo își extinde portofoliul de mărci proprii
Supermarketul online Sezamo lansează MODDIA Baby, un brand propriu de îngrijire a bebelușilor. Gama MODDIA Baby include scutece hipoalergenice și...
cristian_salceanu_ceo_sezamo_0_0
Vânzarea de legume și fructe generează peste 20% din încasările Sezamo în România
Sortimentația de produse eco pe zona de legume și fructe din portofoliul Sezamo a crescut cu până la 37% față de anul precedent, în...
Sezamo extinde categoria de băuturi, după o creștere de 10% față de luna precedentă
Sezamo extinde categoria de băuturi, după o creștere de 10% față de luna precedentă
Supermarketul online Sezamo își dezvoltă categoria de băuturi, adăugând 60 de noi produse, precum berile artizanale Delta și Anagram, berea...
Sezamo extinde portofoliul în categoria Pet Shop
Sezamo extinde portofoliul în categoria Pet Shop
Supermarketul online Sezamo anunță creșterea sortimentației de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de noi mărci, dar și...