Carnea de grătar reprezintă 70% din achizițiile din categorie în cadrul Sezamo

Preferințele clienților supermarketului online Sezamo reflectă o predilecție majoră pentru carnea de grătar, aceasta reprezentând 70% din achizițiile din categorie, urmată de pește cu 20% și produse plant-based cu 10%. Printre cele mai căutate produse pentru grătar se numără micii de porc și vită, iar sosurile de BBQ sunt preferate pentru aromele lor diverse. Clienții aleg frecvent și legume precum porumbul, ciupercile și ardeii, alături de băuturi populare ca berea, vinul alb și prosecco. Michael Kaiser director comercial Sezamo FMCG categorii produse carne de gratar. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro

„Clienții noștri sunt mari amatori de grătare, dacă e să ne orientăm după alegerile pe care le fac în materie de cumpărături. Am înțeles aceste dorințe și am diversificat oferta, de la diverse tipuri de carne la opțiuni plant-based”, a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.

Pentru a oferi o experiență completă de grătar, Sezamo pune la dispoziție specialități din carne rare, disponibile exclusiv, precum tomahawk, wagyu, carne maturată, steak-uri argentiniene și irlandeze. Pe lângă acestea, clienții pot alege legume proaspete, pâine și patiserie artizanală, inclusiv variante fără gluten, și numeroase alternative pe bază de plante. Toate produsele, inclusiv berea rece și cărbunii, sunt livrate direct la ușa clienților, cu garanția returnării banilor în cazul în care așteptările nu le sunt îndeplinite.

Sezamo și-a construit o ofertă variată și exclusivă de produse, colaborând cu peste 10 producători locali, printre care Karpaten Meat, SilvaniaBIO, Carmangeria Ozana și Carmangeria Moldovan, asigurând un lanț frigorific neîntrerupt care garantează condiții optime de livrare a produselor..

În ceea ce privește oferta de pește proaspăt, acesta ajunge la clienți în maximum 48 de ore de la capturare și include o gamă largă de fileuri, fructe de mare și pește întreg de calitate superioară.

Cu această ocazie Sezamo anunță lansarea campaniei de BBQ cu reduceri de până la 30% la o gamă variată de produse de carne, pește și alternative pe bază de plante. Campania se desfășoară timp de două săptămâni și include reduceri semnificative la peste 30 de produse, incluzând cele mai populare articole din fiecare categorie, precum mușchiulețul din piept de pui, kebabul și ceafa de porc fără os, dar și fileul de somon și alternativa vegetală la carnea de vită.

Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.

Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.

Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali
Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali
Supermarketul online Sezamo a lansat campania de Paște cu produse de la artizani locali și producători internaționali de renume, la prețuri...
 Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online
Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online
Supermarketul online Sezamo a lansat Sezamo Chef, o sursă de inspirație conectată cu platforma de cumpărături online, clienții putând să...
Sezamo extinde portofoliul în categoria Pet Shop
Sezamo extinde portofoliul în categoria Pet Shop
Supermarketul online Sezamo anunță creșterea sortimentației de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de noi mărci, dar și...
Sezamo vinde lunar șapte tone de pâine. Șase din zece coșuri de cumpărături includ produse de brutărie sau patiserie
Sezamo vinde lunar șapte tone de pâine. Șase din zece coșuri de cumpărături includ produse de brutărie sau patiserie
Șase din zece coșuri de cumpărături din cadrul supermarketului online Sezamo includ produse de brutărie sau patiserie. Acestea sunt coapte în...