Sezamo extinde categoria de băuturi, după o creștere de 10% față de luna precedentă

Supermarketul online Sezamo își dezvoltă categoria de băuturi, adăugând 60 de noi produse, precum berile artizanale Delta și Anagram, berea germana Kaiserdom și siropurile și lichiorurile Monin. În plus, Sezamo introduce băuturile naturale funcționale QminC, îmbogățite cu miere de Manuka, colagen și turmeric. Acestea vor fi disponibile cu un discount de 50%, oferind astfel o opțiune interesantă pentru hidratarea de vară.  Sezamo extinde categoria de băuturi, după o creștere de 10% față de luna precedentă

Odată cu începutul sezonului cald, Sezamo a înregistrat o creștere de 10% la categoria băuturi de vară față de luna precedentă. Preferințele clienților variază, însă apa și berile locale rămân în topul alegerilor, urmate de băuturile răcoritoare și spirtoase internaționale. Vinurile din România și Republica Moldova sunt de asemenea foarte apreciate, iar în cazul sucurilor, acestea sunt preferate în mod egal și de la brandurile internaționale și la producătorii locali, precum Livada Domniței, Coșul cu Fructe, Blue Renaissance.

Cu această ocazie, supermarketul online anunță lansarea campaniei Summer Drinks, cu discounturi cuprinse între 20 - 40% la băuturile de sezon. Clienții pot alege din peste 1500 de produse din categoria băuturi, ingrediente pentru cocktailuri, precum siropuri și lichioruri, bere, sucuri naturale și carbogazoase, spirtoase și apă, livrate reci datorită mașinilor electrice cu temperatură controlată. Promoția este valabilă două săptămâni sau în limita stocului disponibil, începând de astăzi.

„În contextul Campionatului European de Fotbal și al sezonului estival în plină desfășurare, am dezvoltat și mai mult categoria de băuturi, cu focus pe băuturile de vară. Clienții vor beneficia de o serie de oferte și promoții speciale, menite să transforme fiecare zi caniculară într-o experiență răcoritoare și savuroasă”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.

Portret Michael Kaiser Director Comercial Sezamo
Sezamo își extinde portofoliul de mărci proprii
Supermarketul online Sezamo lansează MODDIA Baby, un brand propriu de îngrijire a bebelușilor. Gama MODDIA Baby include scutece hipoalergenice și...
cristian_salceanu_ceo_sezamo_0_0
Vânzarea de legume și fructe generează peste 20% din încasările Sezamo în România
Sortimentația de produse eco pe zona de legume și fructe din portofoliul Sezamo a crescut cu până la 37% față de anul precedent, în...
Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali
Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali
Supermarketul online Sezamo a lansat campania de Paște cu produse de la artizani locali și producători internaționali de renume, la prețuri...
 Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online
Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online
Supermarketul online Sezamo a lansat Sezamo Chef, o sursă de inspirație conectată cu platforma de cumpărături online, clienții putând să...
Sezamo extinde portofoliul în categoria Pet Shop
Sezamo extinde portofoliul în categoria Pet Shop
Supermarketul online Sezamo anunță creșterea sortimentației de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de noi mărci, dar și...
Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, are începând cu luna septembrie un nou CEO în persoana lui Gabril Makki. Acesta...