Sezamo extinde categoria de băuturi, după o creștere de 10% față de luna precedentă

Supermarketul online Sezamo își dezvoltă categoria de băuturi, adăugând 60 de noi produse, precum berile artizanale Delta și Anagram, berea germana Kaiserdom și siropurile și lichiorurile Monin. În plus, Sezamo introduce băuturile naturale funcționale QminC, îmbogățite cu miere de Manuka, colagen și turmeric. Acestea vor fi disponibile cu un discount de 50%, oferind astfel o opțiune interesantă pentru hidratarea de vară.  Sezamo extinde categoria de băuturi, după o creștere de 10% față de luna precedentă

Odată cu începutul sezonului cald, Sezamo a înregistrat o creștere de 10% la categoria băuturi de vară față de luna precedentă. Preferințele clienților variază, însă apa și berile locale rămân în topul alegerilor, urmate de băuturile răcoritoare și spirtoase internaționale. Vinurile din România și Republica Moldova sunt de asemenea foarte apreciate, iar în cazul sucurilor, acestea sunt preferate în mod egal și de la brandurile internaționale și la producătorii locali, precum Livada Domniței, Coșul cu Fructe, Blue Renaissance.

Cu această ocazie, supermarketul online anunță lansarea campaniei Summer Drinks, cu discounturi cuprinse între 20 - 40% la băuturile de sezon. Clienții pot alege din peste 1500 de produse din categoria băuturi, ingrediente pentru cocktailuri, precum siropuri și lichioruri, bere, sucuri naturale și carbogazoase, spirtoase și apă, livrate reci datorită mașinilor electrice cu temperatură controlată. Promoția este valabilă două săptămâni sau în limita stocului disponibil, începând de astăzi.

„În contextul Campionatului European de Fotbal și al sezonului estival în plină desfășurare, am dezvoltat și mai mult categoria de băuturi, cu focus pe băuturile de vară. Clienții vor beneficia de o serie de oferte și promoții speciale, menite să transforme fiecare zi caniculară într-o experiență răcoritoare și savuroasă”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.

Sezamo a livrat în 2024 aproape 14 milioane de produse. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sezamo a livrat în 2024 aproape 14 milioane de produse
Supermarketul online Sezamo a livrat anul trecut aproape 14 milioane de produse, dublându-și numărul de comenzi față de anul precedent. Valoarea...
Sezamo si evolutie vanzari in categoria de legume si fructe. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sezamo, parteneriat cu Marks & Spencer Food
Supermarketul online Sezamo a semnat un parteneriat cu retailerul britanic Marks & Spencer Food. Clienții Sezamo pot comanda acum peste 400...
analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Clienții Sezamo alocă, în medie, 150 de lei pentru produse de tip nutriție specială
Supermarketul online Sezamo anunță că 3 din 10 coșuri de cumpărături includ cel puțin un produs de tip nutriție specială, în creștere cu...
Produse nutritie speciala Sezamo cumparaturi online egrocery sacosa cu produse freshf de la supermarketul online Sezamo. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Sezamo restituie clienților nemultumiți de două ori valoarea produsului
Supermarketul online Sezamo anunță că oferă o garanție fără precedent în industria livrării de produse alimentare: potențialii clienți...
Sezamo si evolutie vanzari in categoria de legume si fructe. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sezamo: Carnea de grătar reprezintă 70% din achizițiile din categorie
Preferințele clienților supermarketului online Sezamo reflectă o predilecție majoră pentru carnea de grătar, aceasta reprezentând 70% din...
Sezamo extinde portofoliul în categoria Pet Shop
Sezamo extinde portofoliul în categoria Pet Shop
Supermarketul online Sezamo anunță creșterea sortimentației de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de noi mărci, dar și...