Sezamo își extinde portofoliul de mărci proprii

Supermarketul online Sezamo lansează MODDIA Baby, un brand propriu de îngrijire a bebelușilor. Gama MODDIA Baby include scutece hipoalergenice și testate dermatologic, scutece chiloțel și covorașe pentru schimbat, precum și șervețele umede fără plastic, fabricate din fibre vegetale 100% biodegradabile, concepute pentru a-i menține pe cei mici fericiți și îngrijiți. Portret Michael Kaiser Director Comercial Sezamo

„Grupul Rohlik excelează la capitolul produse marcă proprie, fiind extrem de orientat către calitate superioară la prețuri avantajoase pentru clienți. Crearea unei categorii de brand propriu a venit natural, din dragostea noastră pentru copii și aprecierea pentru părinții lor, care ne sunt clienți și pe care îi ajutăm în fiecare săptămână să scape de povara cumpărăturilor”, a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.

Lansarea noului brand propriu include și o campanie promoțională pentru cei care vor achiziționa aceste produse: clienții care comandă de minimum 300 de lei, iar comanda include un pachet de scutece sau chiloței MODDIA Baby, vor primi contravaloarea produsului, sub formă de credite în cont, și le vor putea folosi ulterior pentru achiziții din categoria Mama și Copilul. În cazul clienților care au achiziționat și scutece și chiloței MODDIA Baby, vor primi în cont, sub formă de credite, contravaloarea produsului cel mai scump.

Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.

Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.

Sezamo extinde categoria de băuturi, după o creștere de 10% față de luna precedentă
Sezamo extinde categoria de băuturi, după o creștere de 10% față de luna precedentă
Supermarketul online Sezamo își dezvoltă categoria de băuturi, adăugând 60 de noi produse, precum berile artizanale Delta și Anagram, berea...
Produse nutritie speciala Sezamo cumparaturi online egrocery sacosa cu produse freshf de la supermarketul online Sezamo. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali
Supermarketul online Sezamo a lansat campania de Paște cu produse de la artizani locali și producători internaționali de renume, la prețuri...
 Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online
Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online
Supermarketul online Sezamo a lansat Sezamo Chef, o sursă de inspirație conectată cu platforma de cumpărături online, clienții putând să...
Sezamo extinde portofoliul în categoria Pet Shop
Sezamo extinde portofoliul în categoria Pet Shop
Supermarketul online Sezamo anunță creșterea sortimentației de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de noi mărci, dar și...
Sezamo vinde lunar șapte tone de pâine. Șase din zece coșuri de cumpărături includ produse de brutărie sau patiserie
Sezamo vinde lunar șapte tone de pâine. Șase din zece coșuri de cumpărături includ produse de brutărie sau patiserie
Șase din zece coșuri de cumpărături din cadrul supermarketului online Sezamo includ produse de brutărie sau patiserie. Acestea sunt coapte în...
Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, are începând cu luna septembrie un nou CEO în persoana lui Gabril Makki. Acesta...