Opinii din toate categoriile, pagina 10
Cum menții echilibrul între inovație și profitabilitate?
23 septembrie 2019
1 minut
Ofensiva puternică a retailului cu discount și intrarea pe piață a unor start-upuri inovatoare pun presiune suplimentară pe marjele de câștig...
Cătălina Aldea Managing Partner Aldea Consulting, despre ultimii 20 de ani în retail
18 iunie 2019
3 minute
La aniversarea a 20 de ani de existență, Progresiv lansează provocarea #20YearsChallenge pentru managerii de top și antreprenori din piața...
Cum arată viitorul în retail: personalizare și digitalizare
18 iunie 2019
6 minute
„Magazinul viitorului este deja aici, într-un colț al planetei, posibil în Asia” – afirma recent Sue Temple, Consumer Insight Vice-President...
20 de ani de PROGRES
20 mai 2019
2 minute
20 de ani de retail modern, 20 de ani de progres! 20 de ani de Progresiv! Pare mult, este mult, dar a fost extraordinar! În 1999 era...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Pledoarie pentru schimbare
20 mai 2019
2 minute
5, 10, 20 de ani. Brandul tău ce vârstă are? Și cum își arată vârsta? În România facem branding în adevăratul sens al cuvântului de la...
Împreună suntem mai puternici! De 20 de ani
20 mai 2019
1 minut
Nu este o lozincă, ci modul în care cititorii noștri percep rolul Progresiv în piața de retail & FMCG, semn că eforturile noastre de a...
10 pași pentru a ajunge la sortimentația optimă în magazin
19 aprilie 2019
4 minute
Dacă ne uităm la evoluția retailului independent din ultimii 10 ani, în majoritatea magazinelor este vizibilă tendința de a oferta la scară...
Viitorul va fi verde sau nu va fi deloc
15 aprilie 2019
3 minute
Tendința de a trăi sănătos atrage din ce în ce mai mulți consumatori la nivel global, cu efecte vizibile și pe plan local. Accesul la hrană...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Rețeta de Paște cu vânzări record: evitați clișeele și pregătiți-vă din timp
20 martie 2019
4 minute
Pentru companiile din retailul alimentar, Paștele este un moment important, al doilea vârf de vânzare dintr-un an, după Crăciun. Dacă de...
Cum demitizăm conceptul de loializare a clienților
18 februarie 2019
4 minute
Cele mai multe companii eșuează la capitolul fidelizarea clienților, iar dintre cele care se auto-proclamă „customer-centric companies”, un...