Cum menții echilibrul între inovație și profitabilitate?

Ofensiva puternică a retailului cu discount și intrarea pe piață a unor start-upuri inovatoare pun presiune suplimentară pe marjele de câștig din comerț. În acest context, întrebarea de o sută de puncte pentru un retailer este: “Cum menții echilibrul între inovație și profitabilitate?”

L-am provocat pe Guest Speakerul ediției din acest an a conferinței Trade Round Table, Jon Wright (Foto)  – Retail Insights Director pe regiunea EMEA la IGD – să ne aducă răspunsuri la această întrebare, cât și exemple de succes din comerțul alimentar european. Cum menții echilibrul între inovație și profitabilitate?

Astfel, pe 16 octombrie, la TRT, veți afla ce tipuri de investiții susțin creșterea profitabilității în comerț și vă veți inspira din strategiile aplicate cu succes de retailerii europeni pentru creșterea eficienței pe lanțul de aprovizionare, cât și din noile modele operaționale ce pun accentul pe eficiență, lansate pe piețele mai dezvoltate din vest.

Expert de top în retail, prezent pe scena TRT

Jon Wright conduce departamentul de research al IGD în Europa și are o experiență de peste 15 ani în cercetarea de piață. El a intrat în echipa IGD în 2012. Realizând frecvent vizite de magazine în regiunea EMEA (Europe, the Middle East and Africa), cât și întâlniri cu executivi din retail și producție, Jon surprinde și analizează strategiile comercianților privind noile formate de magazine, mărcile private, campaniile de consumator sau de shopper și marketingul digital. De asemenea, el acoperă zona de alianțe strategice în retail, precum centralele globale de achiziții. Expertul IGD este responsabil și de proiectul companiei de cercetare intitulat “store of the future” (magazinul viitorului – trad.).

Jon livrează frecvent prezentări clienților IGD, cât și la evenimentele industriei – fiind un speaker apreciat la conferințele de business ce reunesc seniori manageri din retailul și producția de bunuri de larg consum.

Cu sediul central la Londra, IGD este una dintre cele mai mari companii de cercetare și consultanță specializate pe retail & FMCG.

Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Business with purpose: strategii și insighturi de la Trade Round Table 2022
Business with purpose: strategii și insighturi de la Trade Round Table 2022
Trade Round Table, cel mai mare eveniment de business din București dedicat industriei de retail & FMCG, a organizat cea de-a 18-a ediție, pe...
Noi speakeri confirmați la Trade Round Table, pe 20 octombrie
Noi speakeri confirmați la Trade Round Table, pe 20 octombrie
Speakeri de renume se alătură Trade Round Table, cel mai mare eveniment de business din București dedicat industriei de retail & FMCG....
Trade Round Table revine cu o nouă ediție pe 20 octombrie
Trade Round Table revine cu o nouă ediție pe 20 octombrie
Trade Round Table, cel mai mare eveniment de business din București dedicat industriei de retail & FMCG, revine cu cea de-a 18-a ediție,...
Piața FMCG revine la o creștere „normală”, însă încrederea consumatorilor rămâne fragilă
Piața FMCG revine la o creștere „normală”, însă încrederea consumatorilor rămâne fragilă
După ce în perioada 2015-2019 industria bunurilor de larg consum s-a comportat ca un roller coaster, bifând creșteri anuale modeste de până...
Despre schimbare, adaptare și noua paradigmă de business la TRT 2019
Despre schimbare, adaptare și noua paradigmă de business la TRT 2019
La mijlocul lunii octombrie, peste 200 de profesioniști din industria de retail și bunuri de larg consum s-au întâlnit la Trade Round Table,...