Cum menții echilibrul între inovație și profitabilitate?
Ofensiva puternică a retailului cu discount și intrarea pe piață a unor start-upuri inovatoare pun presiune suplimentară pe marjele de câștig din comerț. În acest context, întrebarea de o sută de puncte pentru un retailer este: “Cum menții echilibrul între inovație și profitabilitate?”
L-am provocat pe Guest Speakerul ediției din acest an a conferinței Trade Round Table, Jon Wright (Foto) – Retail Insights Director pe regiunea EMEA la IGD – să ne aducă răspunsuri la această întrebare, cât și exemple de succes din comerțul alimentar european.
Astfel, pe 16 octombrie, la TRT, veți afla ce tipuri de investiții susțin creșterea profitabilității în comerț și vă veți inspira din strategiile aplicate cu succes de retailerii europeni pentru creșterea eficienței pe lanțul de aprovizionare, cât și din noile modele operaționale ce pun accentul pe eficiență, lansate pe piețele mai dezvoltate din vest.
Expert de top în retail, prezent pe scena TRT
Jon Wright conduce departamentul de research al IGD în Europa și are o experiență de peste 15 ani în cercetarea de piață. El a intrat în echipa IGD în 2012. Realizând frecvent vizite de magazine în regiunea EMEA (Europe, the Middle East and Africa), cât și întâlniri cu executivi din retail și producție, Jon surprinde și analizează strategiile comercianților privind noile formate de magazine, mărcile private, campaniile de consumator sau de shopper și marketingul digital. De asemenea, el acoperă zona de alianțe strategice în retail, precum centralele globale de achiziții. Expertul IGD este responsabil și de proiectul companiei de cercetare intitulat “store of the future” (magazinul viitorului – trad.).
Jon livrează frecvent prezentări clienților IGD, cât și la evenimentele industriei – fiind un speaker apreciat la conferințele de business ce reunesc seniori manageri din retailul și producția de bunuri de larg consum.
Cu sediul central la Londra, IGD este una dintre cele mai mari companii de cercetare și consultanță specializate pe retail & FMCG.