Interviuri din toate categoriile, pagina 14
De aproape 30 de ani creștem împreună cu România şi cu românii
7 decembrie 2023
2 minute
În 2024, P&G va împlini 30 de ani de la începerea operațiunilor pe piața locală. Din 1994 investim constant în țară și suntem mândri...
Prospero, rețeta unui business ajuns la a doua generație
4 decembrie 2023
4 minute
Fără doar și poate, lanțul de brutării Prospero face parte din categoria businessurilor care au trecut proba timpului. Și chiar dacă...
Yoav Bar, Müller România: Vrem să creștem volumele prin inovație și extinderea distribuției
4 decembrie 2023
7 minute
După un an plin de provocări pentru piața de lactate, care a determinat stagnarea volumelor, Müller își păstrează o perspectivă optimistă...
Bonas, un business crescut ardelenește
4 decembrie 2023
4 minute
Povestea Bonas este legată de începutul anilor `90, când frații Vasile și Emil Naș, alături de cumnatul lor Petru Brad, au pus temelia unei...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Lăptăria cu Caimac, dezvoltare generată de inovații și capacitatea de a atrage noi consumatori
27 noiembrie 2023
4 minute
La cinci ani de la lansarea pe piața locală, Lăptăria cu Caimac a reușit să ajungă la o cifră de afaceri de aproape 73 de milioane de lei,...
Vojtech Vosecky, Circle Economy: Economia circulară, o modalitate de a fi mai puțin dependenți de parteneri geopolitici instabili la nivel global
27 noiembrie 2023
4 minute
Chiar dacă recircularea bunurilor în economie și în viața de zi cu zi este o realitate, procesul nu este încă suficient de bine transpus în...
O luptă pentru readucerea volumelor pe trend pozitiv în piața laptelui
21 noiembrie 2023
6 minute
2023 a venit cu o premieră în industria lactatelor, categoria lapte fiind beneficiarul principal. În luna mai a fost parafat acordul voluntar...
Anca Miron, Danone: Preocuparea pentru sănătate persistă, chiar și în contextul actual al presiunii financiare asupra gospodăriilor
21 noiembrie 2023
4 minute
După o creștere de 34% în 2022, Danone România mizează în acest an pe diversitatea portofoliului, acesta reprezentând un atu real, în...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Lactatele, o categorie esențială în orice magazin alimentar, dar extrem de sensibilă
21 noiembrie 2023
5 minute
Creșterea prețului de achiziție al laptelui a determinat modificări substanțiale în performanța produselor lactate și a brânzeturilor în...
Tonic Blend, un pariu îndrăzneț, dar cu riscuri calculate
21 noiembrie 2023
4 minute
Dacă în urmă cu câțiva ani kombucha ar fi putut trece drept un cuvânt exotic, necunoscut pentru consumatorii români, în prezent există...