Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre industria FMCG., pagina 11
Sancțiunile pentru e-Transport și e-TVA, amânate pentru 1 ianuarie 2025
28 iunie 2024
2 minute
Guvernul României a aprobat actul normativ elaborat de Ministerul Finanțelor prin care se aduc o serie de modificări sistemelor digitale...
Raportări fiscale în timp real – obiectiv major la nivelul UE, inclusiv în România
27 iunie 2024
3 minute
Procesul european de digitalizare a raportărilor fiscale, care în urmă cu câțiva ani era caracterizat prin inițiative individuale ale statelor...
Promoțiile, principalul motiv pentru care consumatorii aleg să schimbe brandul cumpărat
27 iunie 2024
5 minute
Adaptarea la schimbările în comportamentul cumpărătorilor și presiunea de a menține prețurile la un nivel acceptabil, concomitent cu...
Piața FMCG, față în față cu mecanismele de apărare contra inflației
26 iunie 2024
4 minute
După patru ani în care cumpărătorii au fost nevoiți să facă față unor provocări multiple și să dezvolte strategii pentru a economisi, în...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Liliana Bock, Maresi România: Digitalizarea a revoluționat industria FMCG
25 iunie 2024
3 minute
Pe o piață foarte competitivă cum este cea a bunurilor de larg consum, diferențierea între branduri este dată de buna comunicare către...
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
25 iunie 2024
4 minute
România își menține ferm poziția rezilientă de piață, în pofida unui declin al investițiilor străine directe de 13% în 2023, captând...
Silvia Sticlea, Nestlé România: Tabloul complex al consumatorului român ne obligă la foarte multă inovație
21 iunie 2024
3 minute
Pe o piață în continuă schimbare, Nestlé România pariază pe cartea adaptabilității, pregătindu-se întotdeauna cu mai multe scenarii pentru...
Alexandrion Group lansează un nou produs premium, 100% românesc, OMU Vodka
20 iunie 2024
3 minute
Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, lansează un nou produs premium, 100% românesc, inspirat de puritatea şi frumuseţea...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Sezamo extinde categoria de băuturi, după o creștere de 10% față de luna precedentă
20 iunie 2024
2 minute
Supermarketul online Sezamo își dezvoltă categoria de băuturi, adăugând 60 de noi produse, precum berile artizanale Delta și Anagram, berea...
Afacerile Perla Harghitei, creștere de 20% în 2023
20 iunie 2024
2 minute
Perla Harghitei, una dintre cele mai importante companii de îmbuteliere de apă minerală naturală din România a înregistrat în 2023 o cifră...