Afacerile Perla Harghitei, creștere de 20% în 2023

Perla Harghitei, una dintre cele mai importante companii de îmbuteliere de apă minerală naturală din România a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 151,01 milioane de lei (echivalentul a 30,53 de milioane de euro), în creștere cu 20% față de anul precedent. Creșterea volumului de unități vândute a fost de 19%, potrivit bilanțului companiei pe anul 2023. Afacerile Perla Harghitei, creștere de 20% în 2023

Principalele motive care stau la baza acestor rezultate sunt întărirea echipei în mai multe zone-cheie ale companiei, îmbunătățirea proceselor operaționale, focusul echipei comerciale și consolidarea relațiilor cu partenerii de distribuție. De asemenea, noua platformă de comunicare a brandurilor a contribuit la creșterea notorietății mărcii Perla Harghitei, care a urcat în preferințele consumatorilor.

Compania, care a anunțat un plan de investiții multianual de 40 de milioane de euro în vara anului trecut, estimează că ritmul susținut de creștere se va menține și în 2024.

„Semnalele care vin dinspre partenerii comerciali și consumatori sunt îmbucurătoare. Ca prioritate strategică, pe termen mediu și lung, ne propunem să consolidăm stilul de guvernanță corporativă responsabilă, prin optimizarea și digitalizarea activităților și investiții în tehnologie. Rezultatul final pe care îl urmărim este valorificarea cu responsabilitate a acestei resurse prețioase - apa minerală naturală”, a declarat Mihai Neagu, CEO Perla Harghitei.

Perla Harghitei, cu fabrica la Sâncrăieni (județul Harghita), este lider de piață în categoria de apă minerală naturală îmbuteliată în sticlă returnabilă și are în portofoliu brandurile Perla Harghitei și Tiva Harghita.

Potrivit managementului companiei, segmentul de sticlă returnabilă rămâne unul strategic, Perla Harghitei intenționând să extindă rețeaua de distribuție și investițiile operaționale viitoare. „Deocamdată segmentul este mic, dar suntem determinați să contribuim la instalarea noilor obiceiuri de consum, mai prietenoase cu mediul, aducând totodată mai multă valoare consumatorilor și clienților noștri”, a completat Mihai Neagu.

Perla Harghitei va continua să investească în modernizarea și eficientizarea sistemelor de captare, îmbuteliere și livrare a apelor minerale naturale din portofoliu, fiind în curs de finalizare a unei investiții de aprox. 6 milioane euro în stația de gospodărire a apei – o tehnologie avansată, pentru un viitor mai sustenabil.

Performanța primelor două trimestre din 2024 este pozitivă față de aceeași perioadă a anului trecut, compania continuând strategia comercială pentru a menține Perla Harghitei în topul partenerilor de încredere pentru mediul de afaceri.

Perla Harghitei, una dintre principalele companii de îmbuteliere și comercializare a apei minerale naturale din România și lider în categoria apă minerală naturală îmbuteliată în sticlă returnabilă, are în portofoliu brandurile Perla Harghitei și Tiva Harghita, disponibile consumatorului în variantele plată, carbo și ușor carbo, în toate lanțurile de distribuție cunoscute. Apa minerală naturală în bazinul Ciucului Inferior de la poalele Munților Harghita a fost descoperită în anii ’50, zona vulcanică oferind un potențial important de resurse. În 1974 s-a construit fabrica actuală în Sâncraieni (județul Harghita) și a început comercializarea apelor sub brandul Perla Harghitei. 
 

 

Mihai Neagu, Perla Harghitei și Tușnad: „Nu decelerăm ritmul de creștere, dar nici eforturile și nici acțiunile”
Mihai Neagu, Perla Harghitei și Tușnad: „Nu decelerăm ritmul de creștere, dar nici eforturile și nici acțiunile”
Cu toate că măsurile legislative și transmiterea lor într-un mod mai puțin transparent îngreunează la scenă deschisă toată activitatea...
Mihai Neagu, numit Director General al Perla Harghitei și Apemin Tușnad
Mihai Neagu, numit Director General al Perla Harghitei și Apemin Tușnad
Grupul de companii Perla Harghitei și Apemin Tușnad, unul dintre cei mai mari producători de apă minerală naturală din România, l-a numit pe...
Apemin Tușnad estimează afaceri în creștere și a bugetat investiții de peste 46 mil. lei în următorii trei ani
Apemin Tușnad estimează afaceri în creștere și a bugetat investiții de peste 46 mil. lei în următorii trei ani
Apemin Tușnad, una dintre cele mai importante companii din categoria apelor minerale naturale, care îmbuteliază brandurile Tușnad, Artesia și...
Cum își securizează producătorul Azuga o creștere de minim 20% în acest an
Cum își securizează producătorul Azuga o creștere de minim 20% în acest an
Roua Development, compania care produce brandurile Azuga și Perla Covasnei, estimează că va înregistra anul acesta o creștere de minim 20% a...