Analize din toate categoriile, pagina 90
„Acasă” își alocă 57% din ocaziile de consum al cafelei
1 iunie 2016
3 minute
Cafeaua se bucură în continuare de o incidență uriașă în consum și este una dintre băuturile a căror preparare s-a transformat într-un...
Studiu: Deși se declară atenți la ce mănâncă, românii nu ar plăti decât cu 10% mai mult pe produsele sănătoase
31 mai 2016
2 minute
Aproape 60% dintre români sunt atenți cu ceea ce mănâncă, 40% dintre consumatori declarând că acordă chiar o mare importanță alimentației,...
Nielsen Shopper Trends sau radiografia industriei și a cumpărătorului
24 mai 2016
5 minute
Anul 2015 a adus, în sfârșit, roade bune pentru retaileri și industria bunurilor de larg consum, în timp ce optimismul și puterea de cumpărare...
Concepte de magazine care vorbesc despre dezindustrializarea retailului [GALERIE FOTO]
24 mai 2016
3 minute
Pe măsură ce teme ca siguranța alimentară, proveniența produselor sau preocuparea pentru mediu au câștigat în importanță pe agenda...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
„Fresh la pachet”, de la trend la fenomen în consum. Sunt retailerii pregătiți?
20 mai 2016
7 minute
Nu este greu de găsit fast food în România, ba dimpotrivă, ne lovim de el la orice colț de stradă. Mai dificil este să găsești în retail o...
GfK: Retailul modern românesc atinge un nou record, de 60% cotă de piață valorică
19 mai 2016
2 minute
Rezultatele studiului GfK Consumer Panel Services de monitorizare a consumului casnic pentru primul trimestru din 2016 identifică retailul modern...
Analiză la raft: Teatralizările au ținut capul de afiș al activărilor in-store de Paște
11 mai 2016
2 minute
Cozonaci, băuturi răcoritoare, bere și ciocolată-acestea par a fi categoriile care au investit masiv în vizibilitatea din magazine în timpul...
GfK: spațiile comerciale vor avea un an bun și în 2016
27 aprilie 2016
2 minute
Cu o evoluție de 7%, România se va situa, în 2016, peste media Uniunii Europene în ceea ce privește consolidarea afacerilor din retail, arată...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Schwarz Group, buget de investiții cât ale Metro Group, Tesco și Rewe la un loc
27 aprilie 2016
2 minute
Schwarz Group, compania-mamă a rețelelor de retail Kaufland și Lidl, a avut un buget de investiții de 5 miliarde de euro anul trecut, o sumă...
Dorința de cumpărare a românilor a revenit la nivelul anului 2008
20 aprilie 2016
2 minute
Chiar dacă așteptările economice ale românilor au scăzut în primul trimestrul al lui 2016, disponibilitatea de cumpărare a crescut...