Analize din toate categoriile, pagina 90

„Acasă” își alocă 57% din ocaziile de consum al cafelei
„Acasă” își alocă 57% din ocaziile de consum al cafelei
1 iunie 2016
3 minute
Progresiv
Cafeaua se bucură în continuare de o incidență uriașă în consum și este una dintre băuturile a căror preparare s-a transformat într-un...
Studiu: Deși se declară atenți la ce mănâncă, românii nu ar plăti decât cu 10% mai mult pe produsele sănătoase
Studiu: Deși se declară atenți la ce mănâncă, românii nu ar plăti decât cu 10% mai mult pe produsele sănătoase
31 mai 2016
2 minute
Progresiv
Aproape 60% dintre români sunt atenți cu ceea ce mănâncă, 40% dintre consumatori declarând că acordă chiar o mare importanță alimentației,...
Nielsen Shopper Trends sau radiografia industriei și a cumpărătorului
Nielsen Shopper Trends sau radiografia industriei și a cumpărătorului
24 mai 2016
5 minute
Progresiv
Anul 2015 a adus, în sfârșit, roade bune pentru retaileri și industria bunurilor de larg consum, în timp ce optimismul și puterea de cumpărare...
Concepte de magazine care vorbesc despre dezindustrializarea retailului [GALERIE FOTO]
Concepte de magazine care vorbesc despre dezindustrializarea retailului [GALERIE FOTO]
24 mai 2016
3 minute
Progresiv
Pe măsură ce teme ca siguranța alimentară, proveniența produselor sau preocuparea pentru mediu au câștigat în importanță pe agenda...
„Fresh la pachet”, de la trend la fenomen în consum. Sunt retailerii pregătiți?
„Fresh la pachet”, de la trend la fenomen în consum. Sunt retailerii pregătiți?
20 mai 2016
7 minute
Progresiv
Nu este greu de găsit fast food în România, ba dimpotrivă, ne lovim de el la orice colț de stradă. Mai dificil este să găsești în retail o...
GfK: Retailul modern românesc atinge un nou record, de 60% cotă de piață valorică
GfK: Retailul modern românesc atinge un nou record, de 60% cotă de piață valorică
19 mai 2016
2 minute
Progresiv
Rezultatele studiului GfK Consumer Panel Services de monitorizare a consumului casnic pentru primul trimestru din 2016 identifică retailul modern...
 Analiză la raft: Teatralizările au ținut capul de afiș al activărilor in-store de Paște
Analiză la raft: Teatralizările au ținut capul de afiș al activărilor in-store de Paște
11 mai 2016
2 minute
Progresiv
Cozonaci, băuturi răcoritoare, bere și ciocolată-acestea par a fi categoriile care au investit masiv în vizibilitatea din magazine în timpul...
GfK: spațiile comerciale vor avea un an bun și în 2016
GfK: spațiile comerciale vor avea un an bun și în 2016
27 aprilie 2016
2 minute
Progresiv
Cu o evoluție de 7%, România se va situa, în 2016, peste media Uniunii Europene în ceea ce privește consolidarea afacerilor din retail, arată...
Schwarz Group, buget de investiții cât ale Metro Group, Tesco și Rewe la un loc
Schwarz Group, buget de investiții cât ale Metro Group, Tesco și Rewe la un loc
27 aprilie 2016
2 minute
Progresiv
Schwarz Group, compania-mamă a rețelelor de retail Kaufland și Lidl, a avut un buget de investiții de 5 miliarde de euro anul trecut, o sumă...
Dorința de cumpărare a românilor a revenit la nivelul anului 2008
Dorința de cumpărare a românilor a revenit la nivelul anului 2008
20 aprilie 2016
2 minute
Alina Dragomir
Chiar dacă așteptările economice ale românilor au scăzut în primul trimestrul al lui 2016, disponibilitatea de cumpărare a crescut...
1...899091...103