Analize din toate categoriile, pagina 84
Băcănia Șerban sau cum arată un concept de graniță [GALERIE FOTO]
29 martie 2017
4 minute
Prezentă pe piața din Onești încă din 1994, rețeaua de magazine deținută de grupul Șerban a trecut în ultimii doi ani printr-un proces de...
GfK: Online-ul contribuie la îmbunătățirea relației cumpărător-retailer
28 martie 2017
2 minute
Mediul online permite retailerilor o mai mare adaptare a ofertei în funcție de preferințele și istoricul de cumpărare ale clienților. Această...
Ce s-a discutat la Conferința Progresiv 2017, ajunsă la a 17-a ediție
27 martie 2017
14 minute
Nu mai puțin de 450 de profesioniști din retail, industria bunurilor de larg consum și domeniile conexe au fost prezenți între 15-17 martie la...
Vremea în care retailerii independenți întorc roata
7 martie 2017
3 minute
În ultima perioadă am văzut tot mai multe proiecte ale retailerilor independenți care demonstrează că și aceștia pot ține pasul cu ceea ce...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Retailul tradițional atrage jumătate din vânzările de energizante
22 februarie 2017
3 minute
Deși o categorie controversată, energizantele continuă să crească într-un ritm mai rapid comparativ cu alte segmente din piața băuturilor...
Ce mai aduce plus valoare în categoria produselor de îngrijire a feței?
17 februarie 2017
7 minute
Cu o creștere de 22% în primele opt luni ale anului 2016, categoria produselor de îngrijire a tenului este într-o continuă dezvoltare,...
Proximitatea a generat cele mai mari creșteri în industrie în 2016
13 februarie 2017
3 minute
Cu peste 200 de magazine deschise anul trecut de către operatorii internaționali în segmentul de retail de proximitate, nu este de mirare că...
GfK: Dorința de cumpărare a românilor, în scădere semnificativă la finalul lui 2016
10 februarie 2017
2 minute
După o creștere constantă pe parcusul întregului an, dorința de cumpărare a românilor a înregistrat o scădere semnficativă la finalul lui...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Pentru 2017, tot mai mulți jucători din industria de retail anunță o extindere a rețelelor de magazine
10 februarie 2017
2 minute
Aflat abia la început, anul 2017 promite să fie un an propice dezvoltării rețelelor de hypermarket-uri dar și a magazinelor deținute de...
Trendul de reducere a prețurilor a continuat și în 2016
6 februarie 2017
3 minute
În condițiile unei inflații medii anuale negative, de -1,6%, rețelele internaționale de magazine active pe piața românească a bunurilor de...