Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre digital & tech în industria de retail & FMCG., pagina 33
Macromex, parteneriat cu Schneider Electric pentru cel mai nou centru de date
29 martie 2021
2 minute
Macromex a finalizat construirea celui de-al doilea depozit, Corso Distribution Center, fiind vorba despre cel mai modern centru de distribuție al...
2020, o trambulină pentru piața de livrări la domiciliu în retailul alimentar
22 martie 2021
5 minute
Dacă vorbim de businessuri care au explodat anul trecut, cel mai îndreptățite să utilizeze acest termen sunt companiile care livrează produse...
Numărul tranzacțiilor online cu cardul, creștere de 20% în 2020
9 martie 2021
2 minute
Netopia Payments a raportat o creștere cu 60% a volumului total procesat în urma tranzacțiilor cu cardul din 2020, comparativ cu anul...
A 11-a ediție ecomTEAM, pe 21 și 22 aprilie
9 martie 2021
3 minute
Specialiștii eCommerce-ului românesc urcă pe scena evenimentului ecomTEAM pe 21 și 22 aprilie, în cadrul celei de-a 11-a ediții a uneia dintre...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Strategia de preț, dictată de tehnologie
8 martie 2021
2 minute
Soluțiile inteligente de pricing (stabilirea strategiei de preț) sunt tot mai importante pentru retaileri, mai ales în condițiile în care...
Tendințele viitorului în e-commerce
5 februarie 2021
3 minute
Chatboții, căutările vocale și instrumentele de inteligență artificială (AI) sunt tendințele identificate de agenția Optimized ca puncte de...
Shoppingul omnichannel a crescut cu 50% în 2020
17 ianuarie 2021
1 minut
Explozia e-commerce-ului a avut ca efect și creșterea shoppingului omnichannel în 2020, potrivit unui studiu al Nielsen. Astfel, pentru mulți...
Magazinul care a profitat din plin de valul care a ridicat comerțul online
11 ianuarie 2021
2 minute
2020 a fost de departe cel mai bun an pentru comerțul online din România. Au câștigat teren nu doar retailerii cunoscuți, ci și magazinele...
Produse noi:
5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition
PepsiCo România lansează Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie
Waterdrop lansează colecția de iarnă
KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată
L'OR Espresso lansează gama de cafea L'OR Passione Rossa
Laurul își extinde portofoliul cu un produs inovator
Coty lansează șase parfumuri din noua colecție adidas „VIBES”
Waterdrop anunță lansarea ediției limitate Microenergy Berry Boost
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Industry 4.0, conceptul care transformă industriile prin tehnologie
11 ianuarie 2021
2 minute
Un mod inovator de a conecta industria cu tehnologia, printr-un limbaj comun – numit digitalizare – și obținerea de informații proactive care...
Raftul digital, un element cu valoare adăugată
14 decembrie 2020
3 minute
Retailul tradițional nu pare încă afectat de apariția unor magazine inteligente, așa cum sunt cele ale Amazon sau Alibaba. Cu toate acestea,...