Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre digital & tech în industria de retail & FMCG., pagina 32
VTEX România: Investițiile în infrastructură digitală, obligatorii pentru retaileri
6 mai 2021
3 minute
Pandemia COVID-19 a ”forțat” retailerii să-și regândească modelele de business și să fie acolo unde consumatorii se simt cel mai în...
Piața la drum, proiect care aduce micii comercianți în economia digitală
19 aprilie 2021
1 minut
Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, anunță lansarea „Piața la drum”, proiect care militează pentru...
Carrefour implementează în premieră tehnologia blockchain în sectorul alimentar
19 aprilie 2021
3 minute
Carrefour continuă dezvoltarea produselor proprii marca Filiera Calității, prin aplicarea, pentru prima dată în România, a tehnologiei...
Studiu: 46% dintre români, obosiți și plictisiți de reclamele sponsorizate pe social media
15 aprilie 2021
3 minute
Un studiu privind percepția românilor cu privire la publicitatea de pe rețelele de socializare realizat de Reveal Marketing Research arată că...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Preluarea PayPoint România de către Innova Capital a fost finalizată
14 aprilie 2021
2 minute
PayPoint România, liderul segmentului de operare de plăți, a fost preluat de la grupul britanic PayPoint de către Innova Capital, fond de...
Iulian Stanciu: Jumătate din creșterea retailului va veni din comerțul online în următorii 10 ani
12 aprilie 2021
2 minute
Jumătate din creșterea retailului va veni din comerțul online în următorii zece ani, consideră Iulian Stanciu, președintele eMAG, care vede...
Mastercard: Biometria, lider în preferințele românilor privind autentificarea tranzacțiilor în e-commerce
8 aprilie 2021
1 minut
Utilizarea biometriei pentru autorizarea plăților cu cardul online capătă tot mai multă tracțiune în România, odată cu creșterea...
Creșterea explozivă a eCommerce-ului duce la apariția unui nou tip de consumator. Care este profilul și ce preferă
7 aprilie 2021
4 minute
Piața comerțului electronic din Europa Centrală și de Est a crescut cu 29,1% în 2020, depășind media globală. Ținând cont și de...
Produse noi:
5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition
PepsiCo România lansează Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie
Waterdrop lansează colecția de iarnă
KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată
L'OR Espresso lansează gama de cafea L'OR Passione Rossa
Laurul își extinde portofoliul cu un produs inovator
Coty lansează șase parfumuri din noua colecție adidas „VIBES”
Waterdrop anunță lansarea ediției limitate Microenergy Berry Boost
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
eMAG Genius atinge pragul de 100.000 de membri activi
6 aprilie 2021
1 minut
eMAG Genius, serviciul pe bază de abonament al retailerului eMAG, a atins pragul de 100.000 de membri activi. Din luna februarie, o parte din...
Tazz by eMAG lansează „Taraba digitală”
31 martie 2021
1 minut
Tazz by eMAG lansează o nouă categorie în platformă, „Taraba digitală”, prin care își propune să susțină producătorii locali. Astfel,...