Tazz by eMAG lansează „Taraba digitală”

Tazz by eMAG lansează o nouă categorie în platformă, „Taraba digitală”, prin care își propune să susțină producătorii locali. Astfel, Tazz by eMAG va livra rapid legume și fructe proaspete direct de la micii producători din piețe, în urma unui parteneriat cu eAgricultor. Tazz by eMAG lansează „Taraba digitală”

35 de producători locali sunt înscriși, până în acest moment, în platformă. Consumatorii au la dispoziție un sortiment de 26 de legume din care pot alege, printre care roșii, castraveți, ardei gras, vinete, varză, cartofi, ceapă sau usturoi, precum și mai multe sortimente de fructe.

Produsele provin din toate regiunile țării, în funcție de specificul solului și al climei. De exemplu, în sezon, strugurii sunt achiziționați de la producători din zona Moldovei sau împrejurimi, roșiile vin de la Băleni Sârbi, județul Dâmbovița, ardeii din zona Olteniei, cartofii de la Lungulețu, județul Dâmbovița, iar pepenii din județul Dolj, din celebrul Dăbuleni.

„Ca parte a dezvoltării noastre accelerate, ne propunem ca prin acest nou parteneriat cu eAgricultor să aducem cât mai mulți producători români pe platforma Tazz by eMAG și să susținem astfel gustul local,” a spus Mihai Brenda, CCO Tazz by eMAG.

Într-o primă fază, legumele și fructele sunt disponibile pentru comandă utilizatorilor din sectorul 6 al Capitalei. În următoarele săptămâni, oferta va fi extinsă la nivelul întregii Capitale, iar apoi în toate orașele din țară unde Tazz by eMAG este prezent. Parteneriatul cu eAgricultor își propune, în același timp, să extindă accelerat numărul producătorilor angrenați în proiect.

Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz
Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz
În ciuda contextului dificil, pentru Tazz, platforma de food delivery care face parte din grupul eMAG, ultimele luni au adus dinamici pozitive, miza...
Freshful by eMAG: Peste 60% dintre comenzile de toamnă conțin fructe
Freshful by eMAG: Peste 60% dintre comenzile de toamnă conțin fructe
Începând cu a doua jumătate a lunii septembrie, frecvența comenzilor pentru produsele de sezon începe să crească, oamenii fiind mai...
Bilanț Freshful by eMAG după primul semestru: vânzări de fructe și legume de trei ori mai mari față de 2022
Bilanț Freshful by eMAG după primul semestru: vânzări de fructe și legume de trei ori mai mari față de 2022
În primele șase luni ale acestui an, interesul românilor pentru fructe și legume proaspete a fost în creștere comparativ cu anul precedent....
Românii comandă cu 80% mai mult de la producătorii locali pe timpul verii
Românii comandă cu 80% mai mult de la producătorii locali pe timpul verii
În perioada sezonului cald, românii preferă să cumpere tot mai mult legume și fructe de la producătorii locali, arată datele Freshful by...
tazz by eMAG, vânzări de 13 ori mai mari în 2020 față de 2019
tazz by eMAG, vânzări de 13 ori mai mari în 2020 față de 2019
La un an de la rebrandingul platformei Eucemananc în tazz by eMAG, platforma tazz by eMAG a ajuns la peste 1,2 milioane de instalări ale...
Tazz by eMAG a ajuns la 200 de unități de retail listate
Tazz by eMAG a ajuns la 200 de unități de retail listate
Numărul partenerilor Tazz by eMAG a crescut în această perioadă de patru ori față de începutul acestui an, ajungând la 2.000. Dintre...