Opinii din toate categoriile, pagina 9

Rebranding: când și de ce?
Rebranding: când și de ce?
15 iunie 2020
4 minute
Progresiv
Rebrandingul trebuie să aducă obligatoriu beneficii pe termen lung atât pentru consumator, cât și pentru ownerul de brand. Acesta se face în...
Kandia Dulce: Măsurile de siguranță luate acum sunt doar o completare specifică actualei pandemii
Kandia Dulce: Măsurile de siguranță luate acum sunt doar o completare specifică actualei pandemii
14 mai 2020
2 minute
Progresiv
Kandia Dulce, cel mai mare producător român de dulciuri, cu un portofoliu vast de mărci și produse cu tradiție în România, investește...
Empatia a devenit cuvântul de ordine în lumea brandurilor
Empatia a devenit cuvântul de ordine în lumea brandurilor
11 mai 2020
3 minute
Progresiv
Într-o criză fără precedent ce creează multă panică în rândul consumatorilor, comunicarea trebuie bazată pe empatie. Orice brand care vrea...
Noua măsură a succesului
Noua măsură a succesului
4 mai 2020
3 minute
Progresiv
Umanitatea intră într-o criză profundă. Oamenii sunt preocupați de nevoile de bază, suntem cu toții în fața unor reflecții și resetări...
Hello, Boomer! „Generația de argint” și importanța ei în societatea de consum
Hello, Boomer! „Generația de argint” și importanța ei în societatea de consum
30 martie 2020
6 minute
Progresiv
Dacă generația de argint ar fi o țară, ar fi a treia cea mai mare din lume. Populația de peste 50-55 de ani este responsabilă pentru o parte...
Tendințe în branding: ce schimbări mai aduce era tehnologiei?
Tendințe în branding: ce schimbări mai aduce era tehnologiei?
17 martie 2020
4 minute
Progresiv
Am pornit la drum în 2020 tot cu premise de creștere a consumului, dar și cu pers­pectiva intensificării competiției între brandurile din...
Realitatea augmentată îmbracă brandul în haine noi
Realitatea augmentată îmbracă brandul în haine noi
13 ianuarie 2020
3 minute
Progresiv
Atunci când vorbim de brand, ambalajul este în mod categoric la fel de important ca și produsul în sine. Iar relația pe care brandurile o...
Ce generează emoție în interacțiunea brandului cu consumatorul?
Ce generează emoție în interacțiunea brandului cu consumatorul?
6 ianuarie 2020
4 minute
Progresiv
Emoția este cea care, de multe ori, ne guvernează gândurile, acțiunile și deciziile, inclusiv cele legate de achizițiile pe care le facem. Iar...
IGD: Comerțul alimentar global va crește cu 2,2 trilioane de dolari în următorii 4 ani
IGD: Comerțul alimentar global va crește cu 2,2 trilioane de dolari în următorii 4 ani
13 decembrie 2019
1 minut
Simona Popa
Estimările companiei de research și consultanță IGD privind evoluția pieței de retail până în 2024 indică un avans de 24% susținut în...
Succesul înseamnă aplauze la scenă deschisă în retail
Succesul înseamnă aplauze la scenă deschisă în retail
25 noiembrie 2019
4 minute
Progresiv
Chiar și în contextul accelerării trendului de digitalizare și al transformării social media într-un adevărat fenomen în piață, magazinul...
1...8910...14