Opinii din toate categoriile, pagina 9
Rebranding: când și de ce?
15 iunie 2020
4 minute
Rebrandingul trebuie să aducă obligatoriu beneficii pe termen lung atât pentru consumator, cât și pentru ownerul de brand. Acesta se face în...
Kandia Dulce: Măsurile de siguranță luate acum sunt doar o completare specifică actualei pandemii
14 mai 2020
2 minute
Kandia Dulce, cel mai mare producător român de dulciuri, cu un portofoliu vast de mărci și produse cu tradiție în România, investește...
Empatia a devenit cuvântul de ordine în lumea brandurilor
11 mai 2020
3 minute
Într-o criză fără precedent ce creează multă panică în rândul consumatorilor, comunicarea trebuie bazată pe empatie. Orice brand care vrea...
Noua măsură a succesului
4 mai 2020
3 minute
Umanitatea intră într-o criză profundă. Oamenii sunt preocupați de nevoile de bază, suntem cu toții în fața unor reflecții și resetări...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Hello, Boomer! „Generația de argint” și importanța ei în societatea de consum
30 martie 2020
6 minute
Dacă generația de argint ar fi o țară, ar fi a treia cea mai mare din lume. Populația de peste 50-55 de ani este responsabilă pentru o parte...
Tendințe în branding: ce schimbări mai aduce era tehnologiei?
17 martie 2020
4 minute
Am pornit la drum în 2020 tot cu premise de creștere a consumului, dar și cu perspectiva intensificării competiției între brandurile din...
Realitatea augmentată îmbracă brandul în haine noi
13 ianuarie 2020
3 minute
Atunci când vorbim de brand, ambalajul este în mod categoric la fel de important ca și produsul în sine. Iar relația pe care brandurile o...
Ce generează emoție în interacțiunea brandului cu consumatorul?
6 ianuarie 2020
4 minute
Emoția este cea care, de multe ori, ne guvernează gândurile, acțiunile și deciziile, inclusiv cele legate de achizițiile pe care le facem. Iar...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
IGD: Comerțul alimentar global va crește cu 2,2 trilioane de dolari în următorii 4 ani
13 decembrie 2019
1 minut
Estimările companiei de research și consultanță IGD privind evoluția pieței de retail până în 2024 indică un avans de 24% susținut în...
Succesul înseamnă aplauze la scenă deschisă în retail
25 noiembrie 2019
4 minute
Chiar și în contextul accelerării trendului de digitalizare și al transformării social media într-un adevărat fenomen în piață, magazinul...