Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre sustenabilitate, green & CSR în industria de retail & FMCG., pagina 21
Lidl România dă start înscrierilor la programul de învățământ dedicat celor care doresc să lucreze în retail
5 iulie 2021
1 minut
Pentru al cincilea an consecutiv, Lidl România continuă să investească în formarea viitorilor profesioniști din domeniul retailului, prin...
Produsele bio și trecerea de la trend la fenomen în consum
9 iunie 2021
2 minute
Compoziția 100% naturală și implicit absența conservanților sunt motivațiile care îi determină pe tot mai mulți consumatori români să...
Henkel a procesat peste 760 de tone metrice de plastic în ultimii 5 ani
8 iunie 2021
2 minute
Henkel a procesat peste 760 de tone metrice de plastic social în ultimii cinci ani, de când a demarat un parteneriat strategic cu Plastic Bank....
Nutrivita lansează o campanie pentru susținerea ARIG și a comunității Fără Gluten din România
27 mai 2021
2 minute
Nutrivita, unul din principalii jucători de pe piața de comercializare a produselor fără gluten din România, a lansat pe 16 mai 2021, cu ocazia...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
DS Smith își extinde implicarea în dezvoltarea comunității din Zărnești prin noi inițiative
26 mai 2021
2 minute
DS Smith își continuă angajamentul de a susține dezvoltarea comunității locale prin noi inițiative, axate pe câteva direcții strategice,...
Auchan extinde programul Zero Risipă în cele 14 magazine de proximitate
25 mai 2021
2 minute
Începând din luna mai, programul Zero Risipă lansat de Auchan, un demers de combatere a risipei alimentare prin valorificarea alimentelor cu un...
Procter & Gamble: 700 kg de deșeuri colectate de 160 de voluntari în 6 locații
25 mai 2021
1 minut
Campania O Românie Curată Începe de Acasă, inițiată în 2018 de Procter & Gamble și Act for Tomorrow (AFT), a continuat în 2021, luând...
Auchan duce mai departe programul Zero Risipă
21 mai 2021
1 minut
Împreună cu fiecare client, obiectivul strategic al Auchan Retail România este de a limita risipa alimentară, generând un stil de viață...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Programul ASAP continuă
21 mai 2021
1 minut
Dezvoltat de Fundația The Institute și Lidl România, programul ASAP început în 2019, a continuat și pe parcursul anilor 2020 și 2021,...
Lidl România oferă granturi de peste 1,2 milioane de lei pentru inițiative civice
19 mai 2021
3 minute
Pentru al doilea an consecutiv, Lidl și Federația Fundațiile Comunitare din România continuă să susțină cele mai bune soluții locale la...