Auchan extinde programul Zero Risipă în cele 14 magazine de proximitate

Începând din luna mai, programul Zero Risipă lansat de Auchan, un demers de combatere a risipei alimentare prin valorificarea alimentelor cu un ciclu de viață redus, va fi extins și în cele 14 magazine de proximitate ale retailerului. Acțiunea vine ca o completare a proiectului care se desfășoară deja în hypermarketurile Auchan din țară începând din luna iunie a anului trecut. Auchan extinde programul Zero Risipă în cele 14 magazine de proximitate

Proiectul Zero Risipă, lansat de Auchan în 2020, este una dintre soluțiile propuse de către retailer pentru a reduce risipa alimentară, un fenomen care a luat amploare la nivel global. Acesta presupune identificarea zilnică a alimentelor cu termen de valabilitate scurt, dar care sunt în perfectă stare de consum conform legislației, și comercializarea acestora la prețuri avantajoase. Pe produsele din această categorie se aplică o etichetă galbenă, cu noul preț redus, acestea fiind ulterior expuse în zonele speciale din magazine marcate cu simbolul Zero Risipă.

Disponibil deja în cele 33 de hypermarketuri Auchan, proiectul Zero Risipă se extinde începând cu această lună și în toate supermarketurile și magazinele de proximitate MyAuchan din București(Liberty, Obor, Otopeni 1, Otopeni 2, Rosetti, Luica, Banu Manta), Ilfov (La Strada, Alexandriei, Obregia), Timișoara (Buziașului), Turda, Cluj (Vivido) și Dolj (Universitaria).

2,3 milioane de produse salvate într-un an

Potrivit retailerului, programul Zero Risipă a generat rezultate semnificative în primul an de la lansare. Astfel, începând cu luna iunie a anului trecut și până în prezent, alături de clienții săi, Auchan a salvat peste 2,3 milioane de produse alimentare, echivalentul a peste 1,4 milioane de mese complete, evitând producerea a 1.755 tone de emisii de gaze cu efect de seră. Prin programul Zero Risipă, Auchan și-a propus ca obiectiv principal să salveze de la risipă alimentele din comerț, în fiecare an, iar pe termen lung, să elimine complet deșeurile alimentare din rețeaua de magazine de pe plan local.

În zonele Zero Risipă din magazinele Auchan se regăsesc produse ambalate dintr-o gamă largă, mai precis din categoriile legume, fructe, carne, pește, brânzeturi, mezeluri, lactate, congelate, sărate, dulciuri, alimentație specială și produse pentru animale, dar și băuturi și produse de panificație, urmând ca proiectul să fie extins și spre alte segmente de alimente.

„Încă de la lansare, impactul pe care Zero Risipă l-a avut în rândul clienților a fost unul major, atât la nivel de creștere a gradului de conștientizare, cât și în ceea ce privește implicarea activă în combaterea risipei alimentare, iar rezultatele înregistrate ne-au confirmat acest lucru. În mai puțin de un an de la lansare, datorită acestui program am reușit să salvăm peste 2,3 milioane de produse și să activăm o pârghie importantă în prevenirea schimbărilor climatice cauzate de nivelul ridicat de CO2 emis prin acest fenomen de risipă. Așadar, extinderea programului vine ca o completare firească și suntem siguri că numărul celor care se vor alătura demersului nostru de sustenabilitate va crește considerabil”, a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România.
 

Simply by Auchan, primul magazin francizat lansat de Auchan Retail Romania. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Auchan lansează Simply by Auchan, primul magazin în franciză
Auchan România continuă dezvoltarea rețelei multi-format și lansează programul de franciză, o nouă abordare a retailerului pe segmentul de...
 Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan a inaugurat un nou supermarket Auchan de mari dimensiuni, în incinta Moșnita City Mall din Moșnița Nouă, județul Timiș. Retailerul...
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Auchan România continuă dezvoltarea pe segmentul de proximitate și a inaugurat cel de-al șaptelea supermarket din rețea. Amplasat la parterul...
 Auchan duce mai departe programul Zero Risipă
Auchan duce mai departe programul Zero Risipă
Împreună cu fiecare client, obiectivul strategic al Auchan Retail România este de a limita risipa alimentară, generând un stil de viață...
Prin programul Zero Risipă, Auchan salvează anual peste 800 de tone de alimente
Prin programul Zero Risipă, Auchan salvează anual peste 800 de tone de alimente
Zero Risipă, programul Auchan pentru valorificarea alimentelor cu un ciclu de viață redus și reducerea risipei alimentare, a generat...
Auchan lansează Zero Risipă, un proiect menit să combată risipa alimentară
Auchan lansează Zero Risipă, un proiect menit să combată risipa alimentară
Începând din această lună, Auchan își încurajează clienții să contribuie activ la reducerea risipei alimentare și la protejarea mediului...