Henkel a procesat peste 760 de tone metrice de plastic în ultimii 5 ani

Henkel a procesat peste 760 de tone metrice de plastic social în ultimii cinci ani, de când a demarat un parteneriat strategic cu Plastic Bank. Din octombrie 2018, Henkel a început să corporeze materialul reciclat și a lansat produse cosmetice, detergenți și produse pentru îngrijirea locuinței cu ambalaje care cuprind până la 98% plastic social. Henkel a procesat peste 760 de tone metrice de plastic în ultimii 5 ani

Henkel a fost prima mare companie globală de bunuri de larg consum care a încheiat un parteneriat cu Plastic Bank în 2017. Fondată de David Katz în 2013, Plastic Bank încearcă să încurajeze un miliard de oameni din întreaga lume să genereze bani din deșeuri.

Parteneriatul Henkel – Plastic Bank a început în Haiti cu 5 centre de colectare a plasticului, s-a extins în Egipt cu peste 400 centre de colectare și 1 miliard de sticle care urmează să fie colectate în termen de 5 ani, și noi centre de colectare a plasticului sunt construite în Haiti. Populația locală poate returna deșeurile de plastic colectate și le poate schimba în bani, bunuri sau servicii. Deșeurile de plastic sunt sortate și prelucrate, iar apoi integrate în lanțurile valorice de reciclare ca social plastic (material care a fost verificat de Plastic Bank pentru a indica faptul că colectorii au primit un preț corect, peste nivelul pieței, pentru deșeurile din plastic).

Noul detergent la capsule cu ambalaj 100 % reciclabil

În România, atenția Henkel față de impactul plasticului folosit pentru ambalaje este reprezentată prin inovațiile din produsele aflate la raft și pe care românii le folosesc zi de zi. Un astfel de exemplu este detergentul Perwoll, disponibil acum și sub formă de capsule, „All-in-1”. Datorită formulei sale speciale „Renew & Care”, Perwoll Caps are grijă de hainele delicate dar și de planetă, fiind de 3 ori mai compact și 100% solubil în apă, iar cutia în care sunt ambalate capsulele Perwoll este 100% reciclabilă și 50% din plastic reciclat.

Companie înființată în anul 1994, ca reprezentantă a Henkel Central Eastern Europe Austria, Henkel România are în prezent peste 500 angajați și un portofoliu compus din peste 30 mărci, mii de produse, de la detergenți și Produse pentru îngrijirea Locuinței, Produse Cosmetice și de Îngrijire Personală, până la Adezivi comerciali, profesionali și industriali și tehnologii. Henkel deține trei unități de producție în România (Pantelimon/ lângă București, Câmpia Turzii și Roznov).

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
Nestlé și Kaufland România își consolidează angajamentul față de mediu prin extinderea la nivel național a rețelei de colectare a...
Obiectivul Henkel, scăderea emisiilor de dioxid de carbon cu 100 de tone metrice până în 2025
Obiectivul Henkel, scăderea emisiilor de dioxid de carbon cu 100 de tone metrice până în 2025
Henkel continuă transformarea ecologică a operațiunilor sale globale, vizând reducerea emisiilor de dioxid de carbon, rezultate din activitatea...
Sustenabilitatea și grija față de mediu, o prioritate pentru români
Sustenabilitatea și grija față de mediu, o prioritate pentru români
Sustenabilitatea și grija față de mediu reprezintă un concept de importanță ridicată pentru 85% dintre românii chestionați în cadrul unui...
Lidl introduce noi articole pentru uz casnic realizate din plastic reciclat
Lidl introduce noi articole pentru uz casnic realizate din plastic reciclat
Lidl România introduce în magazine noi articole pentru uz casnic realizate din 100% plastic reciclat, în oferta săptămânală de produse de tip...
Barbu, Henkel: „Am intrat în era «conscious consumption» și este nevoie de parteneriate și asumarea colectivă a responsabilității”
Barbu, Henkel: „Am intrat în era «conscious consumption» și este nevoie de parteneriate și asumarea colectivă a responsabilității”
Pe măsură ce tot mai mulți consumatori fac alegeri cu gândul la impactul asupra mediului înconjurător și sunt dispuși să plătească în...
Lidl România introduce la vânzare articole de uz casnic din plastic reciclat
Lidl România introduce la vânzare articole de uz casnic din plastic reciclat
Împreună cu PreZero, divizia de mediu a Grupului Schwarz, Lidl România introduce din 1 aprilie, pentru prima dată în sortimentul său de...