Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre industria FMCG., pagina 340
Pepsi detronează Diet Coke de pe locul 2 pe piaţa răcoritoarelor din SUA
30 martie 2015
1 minut
Războiul dintre Coca-Cola şi Pepsi este departe de a se încheia: brandul Pepsi-Cola a detronat anul trecut Diet Coke de pe locul al doilea pe...
Vânzările Strauss România au crescut cu 8% anul trecut
27 martie 2015
1 minut
Producătorul de cafea Strauss România, controlat de grupul israelian Strauss, a înregistrat, anul trecut, vânzări de 244 milioane de shekeli...
Majoritatea românilor care postesc preferă preparatele gătite în casă
27 martie 2015
2 minute
Mai mult de jumătate dintre românii din mediul urban obișnuiesc să postească în această perioadă, trei sferturi dintre aceștia optând...
Românii preocupați de gătit susțin vânzările de unt și margarină
26 martie 2015
7 minute
Vânzările de unt și margarină sunt pe trend ascendent. Dacă creșterea utilizării în bucătărie a determinat avansul vânzărilor pe...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Kraft Foods și Heinz se asociază pentru a crea al 5-lea mare jucător din industria alimentară
26 martie 2015
2 minute
Grupul american Kraft Foods și H.J. Heinz au ajuns la un acord pentru a fuziona, tranzacție în urma căreia va lua naștere The Kraft Heinz...
Consumul de bere în România a scăzut cu circa 9% în 2014
24 martie 2015
2 minute
Piața berii din România a înregistrat anul trecut o scădere de 8,6% comparativ cu 2013, ajungând la 14,9 milioane de hectolitri volum...
Heineken lansează în România cel mai vândut cidru din lume
23 martie 2015
1 minut
Producătorul de bere Heineken lansează pe piața românească cidrul de mere Strongbow. Lansat în 1962 de către compania engleză Bulmer, în...
Opțiuni multiple, consumatoarele rămân însă tradiționaliste
23 martie 2015
6 minute
Deși categoria produselor pentru îngrijirea tenului se remarcă printr-un grad mare de utilizare, dar și prin diversitatea sortimentației, cele...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Olympus intră în comerțul tradițional prin distribuitorul Whiteland
20 martie 2015
1 minut
“Începând cu luna martie a acestui an, Whiteland Sales & Marketing a dat startul unui nou parteneriat, cu Fabrica de Lapte Brașov SA (Olympus)....
Consumul de produse de igienă orală la români, în creștere
19 martie 2015
3 minute
Consumul de produse igienă orală la nivel local a înregistrat un avans anul trecut comparativ cu anul 2013, potrivit unui studiu Nielsen citat de...