Olympus intră în comerțul tradițional prin distribuitorul Whiteland
“Începând cu luna martie a acestui an, Whiteland Sales & Marketing a dat startul unui nou parteneriat, cu Fabrica de Lapte Brașov SA (Olympus). Astfel, principalele produse comercializate de Olympus sub brandurile Oly şi Olympus pot fi regăsite de acum şi în portofoliul companiei Whiteland, care preia serviciile de distribuţie pe canalul Traditional Trade”, se arată într-un comunicat transmis de Whiteland.
Producătorul și-a anunțat intenția de a intra în comerțul tradițional din România încă de la începutul anului, în revista Progresiv.
Olympus este parte a Grupului Tyras, care deţine 7 companii în Grecia, Romania, Bulgaria, Italia şi Germania. Până în prezent, grupul elen a investit peste 70 de milioane de euro în business-ul de pe piața românească, sumă ce include cele 55 mil. euro alocate construirii fabricii Olympus de la Halchiu, județul Brașov, inaugurate în 2011. Odată cu inaugurarea unității de producție a fost lansat pe piața locală brandul de lactate Olympus, activ în prezent pe categoriile: iaurt, lapte, telemea, sucuri naturale de fructe, cât și pe segmentul de nișă al lactatelor bio.
Încă de la început, Olympus Dairy România a mizat doar pe distribuția în comerțul modern și pe exportul pe piețele din regiunea Balcanilor. La nivelul anului 2014, circa 70% din cifra de afaceri de 68 de milioane de euro înregistrată a provenit din vânzările din afara granițelor României.
Grupul Whiteland este un jucător de referinţă pe piaţa FMCG din România, cu o cifră de afaceri anuală de aproximativ 100 mil Euro şi 14 filiale amplasate strategic la nivel național. Printre partenerii actuali se numără, pe lângă Olympus, producători precum Hochland, Meggle, Orkla Foods, Podravka, Kotanyi, Pescado şi Râureni.