Vânzările Strauss România au crescut cu 8% anul trecut

Producătorul de cafea Strauss România, controlat de grupul israelian Strauss, a înregistrat, anul trecut, vânzări de 244 milioane de shekeli (250 milioane de lei), în creștere cu 8% față de anul precedent. Vânzările Strauss România au crescut cu 8% anul trecut

După ce grupul a raportat o scădere de 3,6% în primul semestru al anului trecut, vânzările au crescut semnificativ, cu 36% în ultimul trimestru, la 76 milioane de shekeli (78 de milioane de lei).

Strauss a finalizat, în septembrie 2014, achiziţia brandului de cafea instant Amigo de la compania braziliană Cia Iguacu De Café Soluvel, pentru 20 de milioane de dolari, care a contribuit,la creşterea raportată în al doilea semestru. Principalul brand al companiei ramane Doncafe.

”Creșterea vânzărilor din trimestrul al patrulea a fost rezultatul avansului volumelor vândute și al majorării prețurilor, dar și al volumelor vândute cu noul brand achiziționat, Amigo”, se arată în raportul financiar aanual al grupului.

Per ansamblu, grupul israelian a raportat vânzări de aproape 3,8 miliarde de shekeli (circa 3,9 miliarde de lei) la nivelul anului 2014, în scădere cu 3% faţă de anul anterior.

Valoarea în lei a indicatorilor financiari au fost calculată la un curs de schimb 1 shekel = 1,02 lei

Cum și-a securizat Strauss România terenul de creștere pe o piață sensibilă la factori externi
Cum și-a securizat Strauss România terenul de creștere pe o piață sensibilă la factori externi
După o perioadă cu provocări multiple, piața de cafea a intrat pe un trend pozitiv. Pentru Strauss România, acest lucru s-a tradus printr-o...
 Producătorul Doncafe, rezultate în scădere în 2020
Producătorul Doncafe, rezultate în scădere în 2020
Producătorul de cafea Strauss România a rămas pe un trend descendent în 2020, raportând o cifră de afaceri de 133,81 de milioane de lei, în...
Producătorul Doncafé și-a accentuat declinul în 2019
Producătorul Doncafé și-a accentuat declinul în 2019
Producătorul de cafea Strauss România a rămas pe un trend descendent în 2019, raportând o scădere a afacerilor de 11% în S1, comparativ cu...
Vânzările producătorului Doncafé rămân pe minus în 2018
Vânzările producătorului Doncafé rămân pe minus în 2018
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 250 de milioane de lei (221 de...
Vânzările producătorului Doncafé rămân pe minus la semestru
Vânzările producătorului Doncafé rămân pe minus la semestru
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a raportat o scădere a vânzărilor de 5,9% în primul semestru din 2018 comparativ cu...
Vânzările producătorului Doncafé rămân pe un trend descendent în T1
Vânzările producătorului Doncafé rămân pe un trend descendent în T1
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a raportat o scădere a vânzărilor de 6,7% în primul trimestru din 2018 comparativ...